Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:48:10 GMT

توزیع رایگان مایع ضدعفونی؛ از قول‌ها تا انتقادها

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۲۵۸۵

توزیع رایگان مایع ضدعفونی؛ از قول‌ها تا انتقادها

قول‌های مسؤولان استان سمنان برای توزیع رایگان مایع ضدعفونی در نقاط مختلف این استان، با انتقادهای مردمی از عدم اطلاع‌رسانی درباره زمان و مکان توزیع این مواد همراه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ویروس کرونا چند روزی است که استان سمنان را درگیر خود کرده و شماری از شهروندان این استان نیز به این ویروس نوپدید مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین آمارهای اعلام‌شده از سوی رسانه‌های کشوری در تجمیع شمار مبتلایان به این ویروس که هر روزه از سوی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود، تا ظهر امروز تست ابتلای ۱۴ نفر در استان سمنان به کرونا به‌طور قطعی مثبت اعلام‌شده بود.

مسؤولان استان سمنان همواره از تمهید اقداماتی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس وارداتی خبر می‌دهد؛ در آخرین مطلب، «توزیع ۱۰ هزار عدد مایع ضدعفونی به‌صورت رایگان در سطح شهر سمنان» از سوی فرماندار شهرستان سمنان خبری شد.

سیدعباس دانایی، فرماندار شهرستان سمنان در کارگروه تخصصی فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده این شهرستان اظهار کرده بود که ۱۰ هزار عدد مایع ضدعفونی به‌صورت رایگان در سمنان توزیع می‌شود.

فرماندار شهرستان سمنان در حالی از توزیع رایگان مایع ضدعفونی در سمنان خبر می‌دهد که بسیاری از مخاطبان خبرگزاری فارس نسبت به عدم اطلاع‌رسانی درباره زمان و مکان توزیع این مواد ابراز گلایه کرده‌اند.

شمار زیادی از شهروندان سمنانی در پیام‌هایی که به سامانه «در ارتباط» خبرگزاری فارس استان سمنان ارسال کرده‌اند، نسبت به نوع اطلاع‌رسانی مسؤولان استان درباره زمان و مکان و نحوه توزیع محلول‌های ضدعفونی انتقادهایی را وارد دانسته‌اند.

یک همشهری سمنانی برای ما نوشته است: «سلام. اول از هم تشکر می‌کنم به خاطر اینکه حرف‌های مردم را به گوش مسئولین می‌رسونید. خواستم بگم این همه میگن ماسک و مواد ضدعفونی داره درست میشه که برسه به دست مردم. هرجا مراجعه می‌کنیم یا میگن نیست یا اینکه تمام شده. حداقل بگید اعلام کنن که چه کسی و کجا پخش میشه مردم برن بگیرن. اینکه فقط یه عده خاصی از مردم بگیرن درست نیست. اونایی هم که میگیرن کسایی هستن یا آشنا دارن یا بهشون اطلاع‌رسانی میشه. لطف کنید به گوش مسئولین برسونید».

یک مخاطب دیگر نوشته است: «خواهش می‌کنم بگین محلول ضدعفونی دست و ماسک فیلتردار و دستکش از کجا تهیه کنیم؟ به خدا از شنبه تمام داروخونه های سمنان رو گشتم هیچ کدوم ندارن یا بهتر بگم نمیدن».

یک همشهری دیگر می‌گوید: «برخی داروخانه‌های سمنان متاسفانه در این شرایط سخت هم به فکر پارتی بازی در توزیع ماسک و ژل .... هستند. ماموران تعزیرات و بهداشت لطفاً پیگیری نمایند».

یک مخاطب دیگر هم می‌نویسد:‌«دائم تو اخبار میگن ماسک، مایع ضدعفونی و دیشب اخبار سمنان اعلام کرد مایع ضدعفونی تولید میشه. من ۴ تا داروخانه رفتم از شهرک گلستان بگیرید تا میدان سعدی و ... نه ماسک، نه الکل، نه مایع ضدعفونی هیج کدوم نبود و جالب‌تر اینکه سوپر مارکت ها هم الکل ندارن آخه ما باید چکار کنیم؟».

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندار سمنان گفته است که ۱۰ هزار بطری ۵۰ میلی‌گرمی حاوی مواد ضدعفونی‌کننده در شهر سمنان به‌صورت رایگان توزیع می‌شود و گرچه در مرحله نخست، اطلاع‌رسانی صحیحی به مردم در این‌باره نشده بود؛ اما امیدواریم در ادامه این رویه اصلاح شود.

دانایی تأکید کرده که تداوم توزیع رایگان مواد ضدعفونی در اماکن عمومی به‌منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد و این بار بهتر است درباره نحوه توزیع این مواد تدبیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان ضدعفونی وزارت بهداشت ویروس کرونا خبرگزاری فارس توزیع رایگان مایع ضدعفونی اطلاع رسانی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد