Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:10:57 GMT

پذیرش مسافران نوروزی منوط به کنترل ویروس کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۸۶۵

پذیرش مسافران نوروزی منوط به کنترل ویروس کرونا است

شریعتی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مساله و اولویت استان مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا است گفت: چنانچه در شیوع ویروس کنترل شود، استان بلافاصله آماده پذیرش مهمانان نوروزی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» ظهر امروز (یکشنبه 11 اسفند) در چهارمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی اظهار کرد: در شرایط کنونی استان و کشور در حال مقابله با شیوع ویروس کرونا است و در این راستا همه پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه به مردم اطمینان می دهیم که تمام امکانات استان را برای کنترل ویروس کرونا و بحران های جانبی آن همچون هجوم ملخ ها و سیل بسیج کنیم افزود: در حال حاضر مهمترین مساله و اولویت کار ما مقابله با این ویروس است.

 

وی به فرا رسیدن عید نوروز و استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و اذعان داشت: در این ایام وظیفه داریم همه تلاش خود را برای استقبال از مساقران نوروی به کار بگیریم که در این راستا اقدامات لازم در حال انجام است.

 

شریعتی با اشاره به اینکه در صورت کنترل ویروس کرونا باید شرایط و آمادگی لازم جهت استقبال و پذیرش مسافران برای اوایل بهار و تابستان فراهم شود اضافه کرد: در حال حاضر در تلاش برای کنترل کرونا هستیم و طی دو هفته آینده شرایط سخت و سرنوشت سازی را در این خصوص پشت سر می گذاریم.

 

وی از مردم خواست جهت عدم سرایت ویروس در حد امکان از خروج غیرضروری از منزل خودداری کنند و ادامه داد: چنانچه در این دو هفته شیوع ویروس به سمت نزول پیش رفت، استان بلافاصله آماده پذیرش مهمانان نوروزی خواهد شد.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در کنار ماموریت اصلی خود که کنترل ویروس کرونا است باید زمینه های لازم را برای استقبال از مهمانان نوروزی فراهم کنیم یاد آور شد: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت الشعاع قرار داده که امیدواریم تا فرا رسیدن سال نو این ویروس به طور کامل کنترل شود.

 

وی عنوان کرد: تاکنون اقدامات و فعالیت های خوبی توسط همه دستگاه ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری ها، فرمانداری ها و هلال احمر برای مقابله با کرونا صورت گرفته ولی کنترل ویروس همت و تلاش همگانی را می طلبد.

 

شریعتی با اشاره به اینکه برای غلبه بر این ویروس باید زنجیره انتقال آن را قطع کنیم اظهار کرد: در این راستا باید مبادی ورودی استان، پایانه‌ ها، ایستگاه‌ های راه ‌آهن و فرودگاه ‌ه کنترل و از ارتباط و نزدیکی با افراد مشکوک به بیماری کرونا جلوگیری شود.

 

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس، خاموشی پارک ‌ها، توصیه عدم خروج از منازل و یا حذف مراسم ‌های عروسی، مذهبی و ... صرفاً در راستای قطع حلقه انتقال بیماری است ابراز کرد: 14 تا 17 درصد مبتلایان به کرونا ویروس وارد فاز حاد می‌شوند و این در حالی است که بسیاری علائمی را ندارند و شناسایی نمی ‌شوند اما ناقل بیماری هستند.

 

استاندار خوزستان بیان کرد: اعلام تعطیلی به گردش ثروت در استان و کشور منجر می شود اما برای جلوگیری از یک زیان بزرگتر مجبوریم که این کار را انجام دهیم زیرا ما موظف هستیم که ضرر کمتر را برای جلوگیری از زیان بزرگتر بپذیریم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا غلامرضا شریعتی سفرهای نوروزی کنترل ویروس کرونا ویروس کرونا حال حاضر شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند