Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گـزارش ایلنا از بندرعباس، یوسف عابدینی بیان کرد: در بهمن ماه سال جاری محور بندر شهید رجایی-بندرعباس با 848948 تردد،پرترددترین محور و لامرد - سه راهی چهو و با 21942 تردد،کم ترددترین محور بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ادامه داد: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده های استان معادل 246  وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرعباس-بندر شهید رجایی با نرخ جریان تردد 1148 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدینی با اشاره به رعایت سرعت مجاز در شبکه جاده ای استان افزود : سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را 76 کیـلومتـر در سـاعت عـنوان کرد و افــزود: بیشترین ســـرعت متوسط در این مدت 109 کیلومتر در ســاعت مربوط به محور سه راهی بندر پل – بندر پل بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با 31 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور لامرد- چهوو بوده و گفتنی است که 10 درصد وسایل نقلیه در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرعباس-سه راهی باباغلام  با 236776 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

قابل ذکر است، از مجموع کل تردد 18 درصد وسایل نقلیه در جاده های استان سرعت مجاز را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور حاجی آباد – سه راهی گهکم با 236776 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

یوسف عابدینی با تاکید براینکه درتمام محورهای استان دوربین های تردد شمار وکنترل سرعت این اداره کل درطول شبانه روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می کنند، بیان کرد: اطلاعات متخلفین سرعت غیرمجاز بصورت آنلاین ومستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده وسیله نقلیه هرمزگان مربوط به محور وسیله نقلیه سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای روکش آسفالت محور بیرجند_ نهبندان در حوزه شهرستان های بیرجند، سربیشه و نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمد فرخی، رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت:به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند  زاهدان در حوزه شهرستان های بیرجند ، سربیشه و نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر آغاز شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه محور بیرجند زاهدان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی استان است، پروژه های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده که در این عملیات، ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و مسیر لایه نهایی اجرا می گردد.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور در این محور انجام می‌شود.

فرخی یادآور شد: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محور چالوس یک طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی