Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ دستورالعمل برگزاری کلاس های درس به صورت آموزش از راه دور به شیوه مجازی و غیرحضوری تا پایان هفته به تمام واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی ، حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه تعطیلات واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات ستاد کرونای کشور است، گفت: از آنجا که مشخص نیست میزان تعطیلات از سوی این ستاد تا چه زمانی اعلام خواهد شد، کلاس های درس واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی به زودی به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور و برعهده داشتن حدود ۳۸ درصد از بار آموزشی کشور، گفت: این دانشگاه با داشتن بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانشجو نقش عمده ای در آموزش عالی کشور برعهده دارد، بر این اساس طی جلسات کارشناسی تخصصی با حضور رئیس دانشگاه آزاداسلامی مقرر شد، دستورالعمل آموزش از راه دور با شیوه مجازی و الکترونیکی تا پایان هفته به تمام واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شود.

 حیدری افزود: با ابلاغ این دستورالعمل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع تحصیلی می توانند از آموزش از راه دور بهره مند شوند و جزئیات اجرایی این دستورالعمل به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی آموزش دانشگاه آزاد دانشجو ابلاغ دانشگاه آزاد اسلامی آموزش از راه دور واحدها و مراکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد