Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:04:21 GMT

تقدیر اساتید دانشگاه از جامعه پزشکی و پرستاری

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۹۱۱۶

تقدیر اساتید دانشگاه از جامعه پزشکی و پرستاری

بسیج اساتید استان اصفهان طی بیانیه‌ای از تلاش جامعه پزشکی و پرستاری برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بسیج اساتید استان اصفهان طی بیانیه‌ای از تلاش جامعه پزشکی و پرستاری برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر کردند.

در ابتدای این بیانیه پس از اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص ارزش کار جامعه پزشکی آمده است: در هر برهه از تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی همواره آزمایشات الهی زمینه‌ای شده است که قشرهای مختلف مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد صحنه‌های ایثار و ازخودگذشتگی و جهاد با عشق را به منصه ظهور برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل‌بیت (ع)، دفاع در برابر هجوم دشمنان در فتنه‌های مختلف، حضور در برنامه‌های مرتبط با دفاع از انقلاب و کشور، سیل زلزله و .... زیباترین نمایش ازخودگذشتگی و عشق به دین، وطن و هم‌وطن را به نمایش گذاشته است.

اساتید در ادامه نوشتند: شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر بار دیگر جامعه پزشکی کشور را به ایثارگری و ازخودگذشتگی فرامی‌خواند و چه زیبا و پر جنب و جوش و جهادی این دعوت از سوی جامعه پزشکی که به حق بسیجیان و مدافعین عرصه سلامت هستند لبیک گفته شد و این بزرگواران با تمام وجود در عرصه خدمت به هم‌وطنان خود پا به عرصه این جهاد مقدس گذاشته‌اند.

در پایان بیانیه آمده است: بسیج اساتید استان اصفهان با ارج نهادن به خدمات جامعه پزشکی و پرستاری و همه دست‌اندرکاران حوزه سلامت، کادر درمانی و غیر درمانی بیمارستان‌ها و مجموعه وزارت محترم بهداشت و آموزش پزشکی از زحمات خالصانه ایشان کمال تشکر را داشته و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری مورد نیاز اعلام می‌نماید و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امیدواریم که ان‌شاءالله این کار برجسته و سنگین خیلی هم طولانی نشود.

انتهای پیام/63064/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاری دانشگاه استان اصفهان رهبر انقلاب جامعه پزشکی و پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد