Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:25:04 GMT

عباسعلی:به خاطر مصدومیت نتوانستم روی سکو بروم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۱۷۷

عباسعلی:به خاطر مصدومیت نتوانستم روی سکو بروم

قهرمان کاراته زنان ایران بعد از قطعی کردن حضورش در المپیک گفت: از ناحیه زانو آسیب دیدم و دنبال درمانش هستم.

به گزارش "ورزش سه"، حمیده عباسعلی، قهرمان نام آشنای کاراته زنان شب گذشته با درخشش در لیگ برتر کاراته وان اتریش و با توجه به امتیازاتی که قبلا در مسابقات رنکینگ دار برای المپیک جمع کرده بود، توانست سهمیه حضورش در المپیک 2020 را برای نخستین بار به عنوان یک زن کاراته کای ایرانی قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسعلی که در ثانیه های پایانی مبارزه فینال برابر حریف ایتالیایی آسیب دیده بود، به سختی به مبارزه ادامه داد و بعد از کسب مدال طلا به بیمارستان منتقل شد.


ستاره کاراته زنان ایران بعد از قطعی کردن سهمیه المپیک توکیو گفت: بابت پیام های تبریکی که به من رسیده، باید از تمام مردم تشکر کنم که همواره پشتیبان من بودند. همچنین از کسانی که در این مسیر مرا همراهی و کمک کردند، تشکر می کنم. از خانم خوش قدم مربی ام تا خانواده وفدراسیون که کنار من بودند.


وی افزود: بعد از ماهها تمرین و سختی توانستم سهمیه المپیک را بگیرم، اما متاسفانه نتوانستم برای دریافت مدال طلا روی سکو بروم چون از ناحیه زانو آسیب دیدم و دنبال درمانش هستم. البته مدالم را دریافت کردم.


عباسعلی در پایان گفت: از شنیدن خبر فوت سیامند رحمان خیلی ناراحتم و به خانواده او تسلیت می گویم.

کاراته حمیده عباسعلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته حمیده عباسعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بنابر اعلام توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک، 36 ورزشکار درقالب 12 رشته ورزشی در بازی های المپیک پاریس حضور خواهند داشت که سهمیه رشته وزنه برداری به یکتا جمالی و رامیرو مورا تعلق گرفته است.
یکتا و مورا در مسابقات اخیر وزنه برداری در پوکت تایلند موفق به ثبت رکوردهایی شدند که شانس آنها را برای کسب سهمیه و حضور المپیک تضمین کرد.

بنابراین گزارش، یکتا جمالی که اصالت ایرانی دارد و اکنون در آلمان ساکن است، 31 مارس امسال 20 ساله شد و در رقابتهای جام جهانی تایلند، با ثبت وزنه 100 یکضرب، 125 دوضرب و 225 مجموع در دسته 81 کیلوگرم، نوزدهم شد.
موار اما اصالتا کوبایی است و بریتانیا اقامت دارد. وی در دسته 102 کیلوگرم مردان با ثبت 162 یکضرب 197 دوضرب و 359 مجموع، هجدهم شد.

هر دو ورزشکار در یک لیست 74 نفره برای کسب سهمیه المپیک قرار داشتند. المپیک پاریس سومین تجربه حضور تیم پناهندگان است و ورزشکاران پناهجو در دو دوره قبلی در ریو 2016 و توکیو 2020 عملکرد قابل قبول و بعضا درخشانی ارایه کرده اند.

محمد جلود رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز بعد از دریافت این خبر گفت: خیلی خوشحالم که دو وزنه بردار برای المپیک انتخاب شده اند. ما تیم پناهندگان را در سال 2023 تشکیل دادیم و انتخاب دو ورزشکار، نشان دهنده عملکرد موفق ما در این زمینه است و البته تلاش زیادی که رامیرو و یکتا انجام داده اند و شایسته کسب سهمیه هستند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903082

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد