Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه این وزارت خانه آمده است که این افراد هر دو به تازگی به از یک سفر خارجی که احتمالا ایران باشد، به عراق بازگشته اند.
آزمایش این دو نفر پس از شناسایی و نمونه گیری ویروس کرونا، مثبت اعلام شد و اکنون در مراکز وزارت بهداشت و محیط زیست عراق بستری شده اند.
وزارت بهداشت عراق تاکید کرد که طبق دستور کار سازمان بهداشت جهانی تمام اقدام های لازم برای نمونه گیری و آزمایش کسانی که با این دو نفر در ارتباط بوده اند، آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال منابع رسانه ای عراق به نقل از اداره بهداشت منطقه «الکرخ» در بغداد امروز اعلام کردند که ۴ فرد مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و در حال آماده سازی برای ترک بیمارستان هستند.
در بیانیه اداره بهداشت الکرخ آمده است که این چهار نفر بهبود یافته اند و اکنون از نظر سلامتی در حال آماده سازی برای ترک بیمارستان هستند که پس از اعلام نتایج آزمایش های سلامتی، آنها ترخیص خواهند شد.
این اداره همچنین از بهبود شرایط ۲ زن آلوده به ویروس کرونا در سن ۷۲ و ۶۵ سالگی با سابقه بیماری های مزمن خبر داده و تاکید کرده که این ۲ نفر نیز در وضعیت مناسبی قرار دارند و به تدریج در حال بهبودی کامل هستند.

بر اساس آمارهای رسمی تا پیش از شناسایی دو مورد جدید آلودگی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در عراق ۱۸ نفر بود.

بغداد، کرکوک، بابل و سلیمانیه در اقلیم کردستان و شمال عراق از مناطقی است که آلودگی به ویروس کرونا در آنها اعلام شده است.

در همین حال کمیته بحران دولت عراق چهارشنبه گذشته برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همه مراکز آموزشی و دانشگاهی این کشور را به مدت ۱۰ روز تعطیل کرد.

همچنین مقرر شد که مراکز پرازدحام مانند سینماها، کافه ها، کلوپ ها و مکان های عمومی و شلوغ تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

وزارت امور خارجه عراق نیز اعلام کرد که خدمات کنسولی به دلیل نگرانی از گسترش ویروس کرونا ناشی از  مراجعات حضوری به این بخش از دیروز  به مدت یک هفته لغو خواهد شد.

عراق در اقدام پیشگیرانه دیگر برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا سفر اتباع این کشور به کشورهای درگیر و آلوده را ممنوع اعلام کرد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کرکوک بابل عراق سازمان جهانی بهداشت بغداد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرکوک بابل عراق سازمان جهانی بهداشت بغداد بهداشت و سلامت عراق عراق عراق عراق عراق عراق عراق عراق عراق ویروس کرونا کرکوک بابل عراق سازمان جهانی بهداشت بغداد بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آلودگی مشعل‌های نفت در خوزستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (ویدئو) آلودگی مشعل‌های نفت در خوزستان
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت