Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:21:32 GMT

آغاز مجدد پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کیوانفر در قم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۸۰۵۱

آغاز مجدد پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کیوانفر در قم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد آتش‌زر عصر دوشنبه در یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تأکید بر لزوم بررسی مجدد پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی (ره) و بلوار شهید کیوانفر، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها می‌گفتند این پروژه انتخاباتی است، حالا که انتخابات و نتیجه آن مشخص شده وقت آن رسیده مجدد به آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به مسئله این روزهای استان قم در مواجهه با بیماری کرونا اشاره کرد و عمل به توصیه‌های متخصصان حوزه درمان و بهداشت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مراجع عظام تقلید بر لزوم عمل به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی تأکید دارند تا این مشکل فروکش کند، از همین رو مردم نیز باید از تجمعات غیرضرور پرهیز کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از انعکاس مطالب و بمباران خبری اذهان عمومی، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا از این رهگذر در اعتقادات مردم تزلزل ایجاد کنند اما ما باید با حداکثر تلاش و عمل به توصیه‌ها بر این شرایط فایق آییم، وقتی می‌دانیم کاهش تجمعات این بیماری با خسارت کمتری همراه خواهد بود باید به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی، حضور مردم در تجمعات را تشویق می‌کنند، خاطرنشان کرد: این کارها آگاهانه یا ناآگاهانه همراهی با خط فکری دشمنان است.

حجت الاسلام آتش‌زر با انتقاد از اینکه پرداختن به ویروس کرونا در فضای مجازی یله و رها است و بیشترین ترس را در بین مردم ایجاد کرده است، عنوان کرد: دولت باید برای ساماندهی فضای مجازی تلاش کند. چرا باید فضای مجازی در اختیار دشمن باشد و با ایمان و اعتقاد مردم بازی کند؟

این عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان به تغییر نرخ خدمات نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: ۴۰ درصد قیمت خدمات نظام مهندسی افزایش یافته همین موضوع سبب حضور زیاد مردم در اتاق‌های کوچک نظام مهندسی شده که با توجه به شرایط پیش رو باید به سرعت از سوی استان مدیریت شود.

کد خبر 4868301

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قم مدیریت شهری شورای اسلامی شهر قم ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر