Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نیروهای سپاه قدس گیلان تا ریشه کنی کرونا در گیلان ماسک رایگان توزیع و ورودی های شهرها را ضدعفونی می کنند.
به گزارش خرداد ،معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت های نیروهای سپاه قدس گیلان در زمینه های مختلف کمک رسانی و بهداشتی به مردم تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت و هم اینک نیز این نیروها در بخش های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار امین یادگاری افزود: هم اکنون نیز ۱۵۰ نیروی آموزش دیده سپاه قدس گیلان در سه شیفت در بیمارستان رازی رشت به کمک دکترها و پرستاران شتافته اند و آنان را برای مداوای بیماران یاری می کنند که این همکاری طی جلسه ای که با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در راستای مدیریت شیوع بیماری کرونا در رشت انجام شد، اتخاذ و بنا به تصمیمات اخذ شده در این جلسه، نیروهای این لشکر به کمک کادر پزشکی استان گیلان شتافتند.
وی یادآور شد: آموزش‌های لازم نیز از طریق کارشناسان کشوری به نیروهای حاضر در این طرح داده شده و همه آن‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی و قرنطینه به بیماران بستری شده در بیمارستان رازی و نیز همراهان آن‌ها خدمت‌ رسانی می‌کنند.
وی اضافه کرد: همچنین گروه های جهادی بسیج سازندگی مبادرت به تهیه و تولید ماسک های بهداشتی کرده اند و آنان را به صورت رایگان در شهرستان ها میان مردم توزیع می کنند تا مشکل کمبود ماسک تا حدی در گیلان برطرف شود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان ادامه داد: همچنین سپاه نواحی در ورودی شهرها نیز با همکاری سایر ارگانها و نهادها اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و همچنین ورودی شهرها کرده تا این بیماری کنترل و پیشگیری شود.
یادگاری، از توقف توزیع بسته های بهداشتی که توسط سپاه قدس انجام و مورد استقبال زیاد مردم نیز قرار گرفته بود خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق دستور استانداری گیلان و وزارت بهداشت، تمامی تولیدکنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده باید محصولات خود را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده تا از طریق داروخانه ها این وسایل به دست مردم برسد. برچسب ها: ماسک ، سپاه قدس

منبع: خرداد

کلیدواژه: ماسک سپاه قدس سپاه قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تخصیص بودجه و اعتبار ساری با توجه به جمعیت شناوری در ایام سال جوابگو نیست و برای گرفتن حقش نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، پرویز شعبانی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا که در تالار مرکزی ساری برگزار شد، با اشاره به تلاش امور عمرانی استانداری برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن استاندار جدید مازندران توجه بیشتری به پروژه‌های عمرانی و حوزه شهری مرکز استان شود.

وی با بیان اینکه ساری با توجه به جمعیت شناوری که در ایام سال دارد، باید در بحث تخصیص بودجه و اعتبار مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد تا به حق خود برسد، افزود: تشکیل شورای اسلامی شهرها و روستاها سبب تحکیم انقلاب و افزایش نقش نظارتی مردم بر شهرداری‌ها شده است.

رئیس شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه شوراها بعد از گذشت ۲۵ سال به دوران بلوغ خود رسیده و ثمرات خوبی داشته است، اظهار داشت: البته کاستی‌ها و ضعف‌هایی هم دارند که باید بعد از بررسی‌های دقیق مرتفع شود.

شعبانی ادامه داد: امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از طرف مقام معظم رهبری معرفی شده که شورای اسلامی شهرها و روستاها با توجه به اینکه با مردم به صورت مستقیم ارتباط دارند، برای تحقق این امر می‌توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.

کد خبر 748546

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان