Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر کیخا روز سه‌شنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر زابل اظهار داشت: دستور اسلامی است که گروه بزرگی از مومنان باید دعوت به خیر و نهی از منکر کنند.
وی افزود: اگر هر کس برای خود جامعه هدفی تعیین و منکرات آن را مشخص کند مشکلات اجتماعی خود به خود حل خواهد شد.
امام جمعه زابل گفت:افسران جنگ نرم و حوزه‌های علمیه به طور جد وارد میدان مبارزه با فساد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هیات اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر زابل ترکیبی از اساتید حوزه و دانشگاه است، آسیب شناسی دقیقی در این نشست صورت گرفته به طور مثال در یکی از مناطق ضعیف شهر فرهنگ سازی قوی نسبت به اسلام و جلوگیری از فرقه گرایی بهاییت انجام شده است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر زابل اظهار داشت: طرح محله‌ای مبارزه با موادمخدر در این شهر در دستور کار قرار گرفته است و محل‌های آلوده شناسایی و مردم هر محل بصورت جداگانه با کمک ساکنان محل و پایگاه بسیج مسجد به امورات افراد معتاد خواهند پرداخت.
حجت الاسلام کیخا افزود: برای امر به معروف و فرهنگ سازی آن نیاز به کمک شهرداری، حوزه، دانشگاه و نیروهای نظامی داریم.
 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: تنها راه برجسته کردن مشکلات حوزه شهرستان، مطالبه‌گری در رسانه‌ها و فضای مجازی است.
سرهنگ پاسدار محسن اکبری اظهار داشت: از ظرفیت جوانان مطالبه‌گر شهر در راستای انتشار مطالبات به حق شهروندان در فضای مجازی استفاده شود.
وی افزود: اگر به درستی مطالبات مردمی احصاء و در فضای مجازی به آن پرداخته شود نگاه مسوولان استانی و کشوری به سمت رفع این مشکل می‌رود.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر زابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر زابل شورای فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر زابل امر به معروف و نهی از منکر زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی