Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@23:09:58 GMT

از کرونا در سمنان چه خبر ؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۴۳۵۱

از کرونا در سمنان چه خبر ؟

ویروس کرونا که چند روزی است مردم استان سمنان را درگیر خود کرده، تا امروز سبب ابتلای قطعی 25 نفر در این استان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کودک هشت ساله سمنانی با نگارش و ارسال نامه ای دلسوزانه و محبت آمیز از زحمات پرستاران بیمارستان کوثر این شهر تشکر کرد.

در متن این نامه آمده است: «تقدیم به پرستار دلها؛ سلام پرستارهای مهربان ممنون که برای ما زحمت می کشید و از ما مراقبت می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می دانم که شما شب ها از خواب خود می زنید تا از بیمارها مراقبت کنید. من بهداشت را رعایت می کنم که شما کمتر زحمت بکشید. من برای شما دعا می کنم که سلامت باشید.

من شما را خیلی دوست دارم خدایارو نگهدارتان

ویروس کرونا حریف ما نمی شود.

علی نیرومند کودک 8 ساله»

رعایت بهداشت فردی عامل مهمی در پیشگیری از شیوع کروناست

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همه ما باید با رعایت بهداشت فردی و محیطی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کنیم.

یوسف عامری در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: با عنایت به لزوم اتخاذ تمهیدات و تدابیر جدی در کنترل و مهار ویروس کرونا، ابلاغیه اول کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تحت عنوان انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع و انتقال ویروس کرونا به ادارات تابعه جهت اجرا در محیط ادارات و اماکن تحت نظارت ابلاغ شده است.

وی از تغییر شیوه ثبت ورود و خروج کارکنان از ثبت اثرانگشت به شیوه سنتی خبر داد و افزود: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارمندان، شیوه ثبت اثرانگشت حذف و روش سنتی در دستور کار ادارات قرار گرفته است.

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: همچنین جلسات اداری غیرضروری هم تا اطلاع ثانوی لغو و یا به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

وی همچنین از تصمیم کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در خصوص جلسات و همایش‌ها خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات این کمیته برگزاری همایش، مسابقات، نمایشگاه، جشنواره و اجتماعات ضروری تنها با هماهنگی دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل امکان‌پذیر است و در صورت عدم ضرورت می‌بایست حذف و یا به تعویق بیفتد.

عامری همچنین عنوان کرد: برگزاری مجالس عمومی و توزیع غذا و مواد خوراکی در بقاع و اماکن متبرکه تا اعلام رفع خطر آلودگی عمومی ممنوع می‌باشد.

وی از اهتمام مدیران و روسای ادارات در تأمین مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده، ماسک و سایر اقلام موردنیاز در ادارات تابعه و بقاع متبرکه خبر داد و افزود: هرگونه تردد غیرضروری و مأموریت اداری به مرکز استان و شهرستان‌ها به‌جز موارد خاص نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: ضدعفونی و استریل نمودن درب‌های ورودی و خروجی ادارات، بقاع و اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و کلیه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند به‌طور دائم و در بازه‌های زمانی مناسب در حال انجام است.

این مطلب بروزرسانی می‌شود...

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان ویروس کرونا پرستار کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، غلامرضا همتی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم از معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق این استان خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه سال ۱۴۰۳ و ارزیابی‌های انجام‌شده، ۳۳ معلم در مرحله منطقه‌ای، مؤفق به کسب امتیاز برتر شدند و در مرحله دوم ارزیابی، سه نفر انتخاب و به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

همتی اظهار داشت: طرح شناسایی معلمان نمونه به انتخاب معلمانی که از حیث عملکردی با داشتن وجدان کاری بالا، مسئولیت‌پذیری زیاد، پشتکار، خلاقیت و ابتکار عمل و اخلاق‌مداری برجسته بودند، پرداخته تا ضمن معرفی آن‌ها به جامعه آموزش و پرورش به‌عنوان الگو، به تشویق و ترویج این ابعاد از فرهنگ بپردازد.

وی افزود: این فرآیند با بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان، اولیا، همکاران هم‌پایه و هم‌رشته، مدیران و ارزیابان مجرب از طریق مصاحبه و مشاهده به تجزیه و تحلیل موارد فوق از زوایای مختلف عملکردی معلمان در ابعاد شخصیتی، نگرشی، توانمندی، مهارتی، تخصصی و حرفه‌ای در سطوح مختلف مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری انجام گرفت.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی استان سمنان یادآور شد: تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی، خرید خدمت شاغل در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی، غیر دولتی (نیروهای آزاد) در هریک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم که به‌صورت موظف حداقل ۱۲ ساعت تدریس در هفته داشتند در برنامه شناسایی معلمان نمونه شرکت داده شدند.

همتی اظهار داشت: فائزه اشراقی، فاطمه خوش‌صفت و فرشید علی‌محمدی از منطقه بیارجمند، عبدالمطلب محمودی، اسماعیل نجفی و مینا بنیادی‌محره از شهرستان میامی، علی شاه‌حسینی، مهدی صائمی و فاطمه محمدی از منطقه بسطام، فاطمه ابرسجی، اکرم واعظیان و مرضیه رضوانی از شهرستان شاهرود، هدی نوری‌زاده‌سیاوشی، زینب دولت‌خواهی و سپیده ملایری از شهرستان دامغان، معصومه جزءبهرامیان، سیده‌معصومه تقوی و فاطمه ترابی از منطقه امیرآباد، طلعت معافی، سیده‌لیلا حمیدی‌سنگدهی و صفورا صفا از شهرستان مهدیشهر، فرشته ولیخانی‌انارکی، مرضیه فخار و رضیه امیرجان از شهرستان سمنان، بهاره آذرنوش، پیام کاشی و سپیده عرب از شهرستان سرخه، طیبه قنبری، هدی باقری‌پاریجان و فاطمه صادقی از شهرستان آرادان و افسانه جوادی‌مقدم، زهرا ملحی و فرهاد مشهدیان از شهرستان گرمسار معلمان نمونه منطقه‌ای در ارزیابی شناخته شدند.

گفتنی است، آیین تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت سال جاری با حضور مقامات کشوری و استانی در سمنان برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901217

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان