Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری اعلام کرده که دسترسی رایگان به مقالات در پایگاه‌های اطلاعات علمی تا پایان فروردین ماه ۹۹ تمدید شده است.

به گزارش ایسنا، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که با هدف ایفای نقشی هرچند کوچک در شرایط خاص پیش آمده، دسترسی به صورت مجازی به منابع اطلاعات علمی تمام متن این مرکز، برای اساتید، پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر هموطنان گرامی، به مدت ۲ ماه (بدون نیاز به کد شناسایی و کلمه عبور) خواهد بود تا جامعه علمی کشور بدون مراجعه حضوری، نسبت به تأمین اطلاعات علمی مورد نیاز خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری،  طیف وسیعی از پایگاه‌ها و منابع اطلاعات علمی (نظیر پایگاه اطلاعاتی مجلات علمی معتبر کشور، پایگاه اطلاعاتی مقالات همایش‌های علمی ملی و بین‌المللی و سایر منابع علمی مورد نیاز پژوهشگران) داراست و عمده این اطلاعات و منابع به صورت برخط تهیه شده و از طریق وبگاه سازمان به آدرس www.ricest.ac.ir قابل دسترس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری پایگاه های اطلاعاتی اطلاعات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایرانداک اقدام به جذب نیروی امریه با تاریخ اعزام اول مردادماه ۱۴۰۳ می‌کند.

واجدین شرایط می‌توانند از تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی https://amriye.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

همچنین، در صورت وجود هر گونه سوال، متقاضیان می‌توانند از طریق ایمیل pakniat@irandoc.ac.ir با این پژوهشگاه در ارتباط باشند.

شرایط اختصاصی به این شرح است:

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری؛

رشته‌های تحصیلی موردنیاز:

مهندسی/علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضی کاربردی

مهارت‌های موردنیاز (یکی از موارد زیر) :

مسلط به مباحث مهندسی نرم‌افزار و حداقل یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی (ترجیحا سی‌شارپ) و پایگاه داده،

مسلط به مباحث امنیت اطلاعات و تحلیل لاگ،

مسلط به مباحث شبکه، و دارای گواهی دوره‌های CCNA یا مجازی‌سازی.

مدیریت، علوم اطلاعات، مهندسی صنایع

مهارت‌های عمومی  مورد نیاز: مسلط به آفیس، آشنایی با جستجوی علمی پیشرفته و تهیه گزارش‌های علمی، آشنایی با شیوه نامه‌نگاری و مکاتبات اداری، روابط عمومی بالا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت