Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته بسیجیان پایگاه امام محمدتقی(ع) در راستای طرح «به‌جای ترس، مراقب باشیم» به ارائه آموزش‌های بهداشتی و توزیع ماسک و ضدعفونی کردن محله امیرکبیر کوهسنگی برای مقابله با کروناویروس پرداختند.

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پس شیوع ویروس کرونا در ایران روزی نیست که از این سو و آن سو خبری نشویم که عده‌ای خودجوش و جهادی در جایی از این آب و خاک کمر همت بسته و به یاری هم‌میهنان خود شتافته‌اند، حال آنکه این بیماری به گونه‌ای است که امکان ابتلا برای تمامی افراد وجود دارد و افرادی که در مسیر مقابله با این بیماری قرار می‌گیرند، به‌نوعی خود را در مقابل خطر قرار می‌دهند که نشان از روحیه ایثارگری آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطلع شدیم که تعدادی نیروی بسیجی در گوشه‌ای از مشهد برای مقابله با ویروس کرونا در محله خویش اقدام کرده‌اند، برای کسب جزئیات بیشتر به سراغ فرمانده این بسیجیان رفتیم که حاصل آن گفت‌وگویی به شرح زیر است.

فرمانده پایگاه بسیج امام محمدتقی(ع) در رابطه با این اقدام عنوان کرد: ما شب گذشته در پایگاه بسیج امام محمدتقی(ع) که به نام مسجد محله جهان‌آرای کوهسنگی است، آموزش بهداشتی و ضدعفونی کردن در رابطه با بیماری کرونا داشتیم و پس از آن به سه تیم تقسیم شده و در حد توان به ضدغفونی کردن خیابان‌های اطراف مسجد پرداخته و در میان مردم حدود ۴۰۰ ماسک توزیع کردیم.

امین غفاری در رابطه با حال و هوای خوشی که در محله ایجاد شده بود، تشریح کرد: اهدای ماسک به مغازه‌داران و مشتریان‌شان و ضدعفونی کردن پیش‌خوان مغازه‌ها منجر به ایجاد حس خوبی در محله شد.

وی با اشاره به هزینه‌های این طرح خیرخواهانه که با عنوان «به‌جای ترس، مراقب باشیم» اجرا شد، بیان کرد: هزینه این طرح را خود بسیجی‌های پایگاه متقبل شدند و عملیات اجرایی ضدعفونی کردن محله و توزیع ماسک را انجام دادند که منجر به نگاه مثبت به بسیجیان محله شد.

فرمانده پایگاه بسیج امام محمدتقی(ع) درباره انتشار این طرح خداپسندانه تشریح کرد: پس از اجرای این حرکت چند مسجد از ما این طرح را برای پیاده‌سازی در محله‌های خویش مطالبه کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توزیع ماسک بسیجیان امین غفاری امام محمدتقی ع ضدعفونی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است