Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:08:45 GMT

ورود نهادهای نظامی و انتظامی برای ضدعفونی شهر تبریز

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۷۸۳۴

ورود نهادهای نظامی و انتظامی برای ضدعفونی شهر تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از همکاری نهادهای نظامی و انتظامی در راستای انجام عملیات ضدعفونی نقاط مختلف شهری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمدحسین حسن‌زاده در این خصوص اظهار کرد: ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در راستای استفاده از تمامی توان و ظرفیت‌های موجود جهت کنترل شیوع این بیماری، شهرداری تبریز همکاری و هماهنگی با این نهادها را آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس جلسات مشترک با نهادهای مختلف همچون یگان ویژه، لشکر ۲۱ حمزه ارتش، سپاه عاشورا و... مقرر شد کلیه امکانات، تجهیزات و نیروهای موجود در این نهادها جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا پای کار باشند.

وی با اشاره به لزوم همدلی بین تمامی دستگاه‌ها و نهادها در این خصوص تشریح کرد: امید است این همکاری و هماهنگی برای شهروندان نقطه قوت و روحیه بخش باشد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: با وجود امکانات و تجهیزات موجود در مجموعه مدیریت شهری، برای ضدعفونی کردن روزانه کلانشهری مثل تبریز نیازمند حمایت ارگان‌هایی مثل ارتش سپاه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها هستیم.

وی یادآور شد: باید برای پیشگیری از شیوع این بیماری با عزمی جدی در خط مقدم بوده و با امیدبخشی به مردم، بر این مشکل فائق شویم.

با همدلی بر این بحران غلبه خواهیم کرد

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه ارتش آذربایجان نیز در این دیدار اظهار کرد: طبق دستور فرمانده ارتش کل کشور، ارتش در این موضوع به عنوان یک پیشتبان خواهد بود.

امیر عیسی میرزایی ادامه داد: زمانی که نیاز به کمک باشد ارتش نیز با تمام تجهیزات و امکانات وارد عمل خواهد شد؛ همچنان که در طول سال‌های جنگ نیز ارتش به این مسئله ثابت قدم بوده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: بدون شک با همدلی و همراهی اداره‌ها، سازمان‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی بر این بحران غلبه خواهیم کرد و این موضوع بدون همراهی و همدلی همشهریان محقق نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند

فرماندار شهرستان تبریز گفت: مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در جمع دانشجویان تبریزی با بیان این مطلب اظهار کرد: دولت آمریکا باید فوراً به نقض فاحش اصل آزادی بیان پایان داده و به حقوق مسلم دانشجویان در بیان دیدگاه‌های خود احترام بگذارد.

وی افزود: مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشر باید از تمام ابزارهای خود در جهت جلوگیری از اقدامات دولت آمریکا در نقض حقوق دانشجویان استفاده کند.

فرماندار تبریز ضمن محکوم کردن سرکوب دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب دوگانگی استانداردهای هئیت حاکم آمریکا در استفاده ابزاری از شعارهای حقوق بشری در راستای عداوت با دولت‌های آزادی‌خواه را غیرکتمان کرده است.

فاتح همچنین ادامه داد: از تمامی دانشگاه‌های تبریز می‌خواهم امکان بورسیه کردن دانشجویان آمریکایی را به خاطر دفاع از آرمان ملت فلسطین که از تحصیل منع شده‌اند را فراهم کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ثمن های فعال در حوزه مقاومت باید زمینه و بستر لازم جهت دعوت از دانشجویان آمریکایی را فراهم کنند.

کد خبر 750506

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • حماس و حزب الله بدون غافلگیری هم بجنگند کابینه از هم می‌پاشد
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد