Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور اردکانیان وزیر نیرو بهره برداری از ۴۱ پروژه صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در استان‌های کشور آغاز شد.

این پروژه‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان، کرمان، لرستان و قزوین افتتاح شد.

هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های برق در استان قزوین اظهار داشت: امروز بسیار خرسندیم که با حضور وزیر نیرو چند پروژه مهم صنعت برق استان قزوین به بهره برداری می‌رسد و کام مردم از خدمات جدید شیرین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه آّب در استان قزوین دو طرح مهم ساخت سد نهب با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب آن را در سال آینده افتتاح کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: سد بالاخانلو از دیگر پروژه‌های مهم آبی استان با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی قرار است در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد که امیدواریم کار آن به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار متوقف نشود.

جمالی پور اضافه کرد: نیروگاه حرارتی بویین زهرا از دیگر طرح‌های مهمی است که مقرر شده تا دو سال آینده وارد مدار شود.

وی ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری را گامی در مسیر پویایی این صنعت دانست و گفت: با مدیریت یکپارچه می‌توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: تاکنون بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق در استان افتتاح شده که به توسعه استان کمک کرده است.

وی گفت: انتقال آب شرب از سد طالقان برای تأمین آب شرب آبیک و شهر قزوین و ۹۴ روستا از کارهای مهمی است که فقط ۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید روند انتقال تسریع شود.

امروز و از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور وزیر نیرو ۱۱ پروژه شرکت توزیع و برق منطقه‌ای استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

استاندار قزوین در ادامه از قسمت‌های مختلف شرکت برق استان قزوین و دیسپاچینگ بازدید کرد.

 

کد خبر 4869061

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح طرح‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص‌های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدف‌گذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف خراسان شمالی، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز و تجهیزات درمانی استان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اسکلت‌بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفته نیز به اتمام رسیده، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

حسین‌نژاد تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت‌های موجود در خراسان شمالی رفع شود.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های در حال انجام بر اساس نیازسنجی و بر حسب نیاز خراسان شمالی پیگیری و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن طرح‌های بزرگ‌تر در حوزه‌های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص‌های توسعه باشیم.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در بخش سلامت با پیگیری‌های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدف‌گذاری و در حال اجرا است.

کد خبر 6090450

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد