Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از قرعه تیمش در لیگ ملت‌های اروپا راضی است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مارتینس پس از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا از شرایط تیمش گفت و ابراز امیدواری کرد ادن ازار، ستاره بلژیک به یورو 2020 برسد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک اظهار داشت: هیچ شکی ندارم  ادن ازار در یورو 2020 حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی دقیق زمان بهبودی غیرممکن است، چون باید عمل جراحی را ببینید و بعد از آن مدت زمان بهبودی را تعیین کنید. دو هفته نخست مهم است، اما با شناختی که از ازار  و تلاش او دارم مطمئنم در یورو 2020 همراه ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: قبل از اینکه او را در پیراهن تیم ملی بلژیک ببینیم با لباس رئال مادرید خواهیم دید. ادن بسیار آرام است و نگاه مثبتی دارد. تیم پزشکی رئال مادرید از ایده جراحی بسیار خوشنود بود و از اینجا به بعد باید قدم به قدم پیش برویم. باید کاری کنیم او قوی‌تر از قبل برگردد و اشتیاق بیشتری برای کسب پیروزی همراه با رئال مادرید و تیم ملی داشته باشد.

 مارتینس همچنین تصریح کرد: ازار بسیار بدشانس بوده است. بیش از 20 مسابقه را در طول فصل از دست داده اما وقتی به آمار و ارقام نگاه می‌کنیم، می‌بینیم مهار ازار  طی سال‌های اخیر بسیار سخت بوده است. طی 8 سال گذشته در چلسی او به اندازه امسال بازی از دست نداده بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک درباره قرعه تیمش در لیگ ملت‌های اروپا هم گفت: بلژیک در گروه خوب و متعادلی قرار گرفته است و به صعود امیدوار هستیم.

مانچینی: از قرعه ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا راضی هستم/ اوضاع به زودی آرام می‌شود

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی بلژیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بلژیک تیم ملی بلژیک لیگ ملت های اروپا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!

یک یوتوبر انگلیسی با استفاده از کامپیوتر، 10 هزار بار یورو 2024 را شبیه سازی کرد و احتمال قهرمانی هر تیم را استخراج کرد. 

طرفداری | جیمز آلکوت (یک یوتیوبر انگلیسی)، مراحل مختلف جام ملت های اروپا 2024 را 10000 بار شبیه سازی کرده است. 24 تیم ملی برتر اروپا در ابتدای ماه ژوئن به آلمان می روند تا برای کسب عنوان قهرمانی اروپا بجنگند. این شبیه ساز بر این باور است که کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد به همراه کشورش پرتغال، دومین افتخار بزرگ خود را به دست خواهد آورد.

بر این اساس، کشورهای انگلیس، پرتغال و فرانسه سه مدعی اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند و شبیه‌ساز ساخته شده توسط آلکوت بیشترین شانس قهرمانی را برای پرتغال قائل شده است. انگلیس، فرانسه و اسپانیا هم در رده های بعدی قرار دارند. 

نتیجه 10 هزار شبیه سازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا