Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان تاکید دارد که انتخابات فدراسیون دو و میدانی و نیز فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین قبل از اتمام سال ١٣٩٨ برگزار شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام رسمی قرار بر این بوده است که مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی در تاریخ ۱۹ اسفندماه و نیز مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ۲۱ اسفندماه سال جاری برگزار شود و وزارت ورزش و جوانان نیز به برگزاری این دو مجمع انتخاباتی در تاریخ‌های مذکور اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١٠ اسفندماه سال جاری بود که از سوی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی اعلام شد که مجمع عمومی انتخاباتی این فدراسیون که قرار بود ١٩ اسفندماه سال جاری برگزار شود به جهت شیوع ویروس کرونا لغو و با توجه به تعطیلی دانشگاه های کشور و ضرورت حضور اعضای مجمع که در شرایط فعلی میسر نیست، به زمان دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد موکول می‌شود. اما در مورد دو فدراسیون دو و میدانی و نیز ورزش های جانبازان و معلولین طبق اعلام قبلی، قرار بر این است که مجمع انتخاباتی به ترتیب در ۱۹ و ۲۱ اسفندماه سال جاری برگزار شود.

در خصوص فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، وزارت ورزش و جوانان با اتخاذ موضع مخالف نسبت به این تصمیم، در نامه ای ضمن ایراد بر لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به دلیل شیوع کرونا، خواستار برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ مقرر شده است.

فدراسیون ورزش های دانشگاهی نیز اعلام کرد که لغو مجمع انتخاباتی این فدراسیون، بر اساس مصوبات ابلاغی از سوی نهادهای بالادستی از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز وزارت ورزش و جونان به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و تصمیم نهایی مربوط به لغو، با استناد به بخشنامه ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و لازم الاجرا بودن آن اتخاذ شده است.

در نهایت اما وزارت ورزش و جوانان علاوه بر نامه ای ارسالی به فدراسیون ورزش های دانشگاهی با موضع تاکیدی در رابطه با برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون در ۱۹ اسفندماه سال جاری، همچنین بر برگزاری مجامع انتخاباتی ۲ فدراسیون دیگر اعم از فدراسیون دو و میدانی در ۱۹ اسفندماه و نیز فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در ۲۱ اسفندماه سال جاری اصرار دارد.

این درحالی است که یک مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با ایسنا، علت لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی را عدم وصول صلاحیت نامزدها عنوان و اعلام کرد که این مجمع به دلیل نرسیدن صلاحیت نامزدها برگزار نمی شود اما مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی و نیز فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در تاریخ اعلامی، برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی انتخابات فدراسیون دوومیدانی انتخابات فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی فدراسیون ورزش های جانبازان ورزش های جانبازان و معلولین مجمع انتخاباتی فدراسیون انتخاباتی این فدراسیون فدراسیون دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان اسفندماه سال جاری برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند