Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:29:54 GMT

کشف ۴۶ میلیون دستکش از4 انبار درجنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۰۳۲۹

کشف ۴۶ میلیون دستکش از4 انبار درجنوب تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۶ میلیون دستکش از چهار انبار بزرگ در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌‏رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته در حاشیه بازدید از انبارهای دپو دستکش، بیان داشت:‌ از زمان شیوع ویروس کرونا یکی از اقداماتی که مأموران پلیس در کنار انجام سایر وظایف خود در دستورکار قرار دادند، برخورد با احتکار لوازم بهداشتی و موادضدعفونی کننده و سایر اقلام است و در همین راستا اقدامات کنترلی خود را تشدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز نیز ۴ انبار بزرگ در جنوب پایتخت ازسوی همکاران مورد شناسایی قرار گرفت که پس از بازرسی انجام شده از آن‌ها تا این لحظه بالغ بر ۴۶ میلیون دستکش کشف شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این دستکش‌ها بالغ بر یک ماه است که ترخیص شده، گفت:‌ ۲۰ روز است که این دستکش‌ها در انبارها نگهداری ‌شده در حالی که باید در مراکز توزیع عرضه می‌شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه این اقلام توقیف خواهد شد، افزود: علاوه بر آن با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این مورد، ۱۲ پرونده در این خصوص نیز از قبل تحویل‌مراجع قضائی شده و همین روزها دادگاه‌ آن‌ها به صورت علنی برگزار خواهد شد، تصریح کرد:‌ اقلام بهداشتی کشف شده در اختیار نهادهای مربوطه قرار خواهد گرفت تا نسبت به توزیع آن اقدام شود.

فرمانده انتظامی پایتخت در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد غیرقانونی و اطلاعات خود از احتکار مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران کشف پلیس فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان