Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@05:21:13 GMT

قیمت ماسک N۹۵ وارداتی و ۳ لایه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۰۳۶۳

قیمت ماسک N۹۵ وارداتی و ۳ لایه اعلام شد

رئیس سازمان حمایت قیمت‌ ماسک N۹۵ وارداتی و ماسک سه لایه را اعلام کرد.

قدس آنلاین؛ عباس تابش با بیان اینکه طرح ویژه بازرسی سازمان آغاز شده است، اظهار کرد: مجموع بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف ۴ هزار و ۲۰۰ نفر است که اگر بخواهیم اکیپ‌های دونفره برای بازرسی‌ها در نظر بگیریم ۲۱۰۰ گشت خواهیم داشت.

رئیس سازمان حمایت افزود: امسال برای نخستین بار از ظرفیت بسیج اصناف استفاده شد و تعداد اکیپ‌های بازرسی به ۲ برابر و به رقم ۴۲۰۰ اکیپ افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شهر تهران علاوه بر سازمان صمت استان تهران، ۳۰ اکیپ دو نفره از سوی سازمان حمایت بازار را رصد می‌کنند.

معاون وزیر صمت بیان کرد: علاوه بر تیم‌های بازرسی، سامانه انبار و قیمت را نیز در این بخش فعال کردیم و به صورت الکترونیکی کالاها را از مبدا تا رسیدن به کف بازار رصد می‌کنیم.

تابش درباره وضعیت ماسک و مواد شوینده نیز تصریح کرد: پنج قلم کالای مواد ضد عفونی کننده، شوینده، دستکش، الکل و ماسک مشمول اعلام موجودی انبار هستند و دارندگان باید آن را در سامانه اعلام موجودی ثبت کنند.

رئیس سازمان حمایت ادامه داد: در تمام واحدهای تولیدی این اقلام، بازرس مستقر شده و بر اساس تعریف قرارگاه مقابله با کرونا در مبادی تولید نظارت می‌کنیم تا به هر میزان تولید که صورت گرفت با حواله اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تحویل شبکه توزیعی که این وزارتخانه تعریف کرده داده شود تا در سطح بازار پخش شود.

وی با بیان اینکه شیب تولید ماسک رو به افزایش است افزود: تولید به صورت سه شیفته و چهار شیفته در حال انجام است برای واردات ماسک‌های سه لایه و N۹۵ هم اقدام شده و به لحاظ تامین مشکلی نخواهیم داشت.

معاون وزیر صنعت تاکید کرد: قیمت‌ها اعلام شده و هر فردی ماسک N۹۵ را بیشتر از ۱۵ هزار تومان و ماسک سه لایه را بیشتر از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه کند گرانفروشی است و با آن برخورد می‌شود.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت ماسک ماسک احتکار ماسک ماسک N۹۵ ماسک ۳ لایه سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود