Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور اردکانیان وزیر نیرو بهره‌برداری از ۴۱پروژه صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر ۳هزار میلیارد تومان در استان‌های کشور آغاز شد.
این پروژه‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان، کرمان، لرستان و قزوین افتتاح شد.
هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های برق در استان قزوین اظهارکرد: بسیار خرسندیم که با حضور وزیر نیرو چند پروژه مهم صنعت برق استان قزوین به بهره برداری می‌رسد و کام مردم از خدمات جدید شیرین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حوزه آّب در استان قزوین دو طرح مهم ساخت سد نهب با ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب آن را در سال آینده افتتاح کنیم.
استاندار قزوین تصریح کرد: سد بالاخانلو از دیگر پروژه‌های مهم آبی استان با ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی قرار است در سال۱۴۰۰ به بهره برداری برسد که امیدواریم کار آن به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار متوقف نشود.
جمالی پور اضافه کرد: نیروگاه حرارتی بویین زهرا از دیگر طرح‌های مهمی است که مقرر شده تا دو سال آینده وارد مدار شود.
وی ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری را گامی در مسیر پویایی این صنعت دانست و گفت: با مدیریت یکپارچه می‌توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.
استاندار قزوین تصریح کرد: تاکنون بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق در استان افتتاح شده که به توسعه استان کمک کرده است.
وی گفت: انتقال آب شرب از سد طالقان برای تأمین آب شرب آبیک و شهر قزوین و ۹۴روستا از کارهای مهمی است که فقط ۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید روند انتقال تسریع شود.
از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور وزیر نیرو ۱۱پروژه شرکت توزیع و برق منطقه‌ای استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۶۶میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان افتتاح شد.
استاندار قزوین در ادامه از قسمت‌های مختلف شرکت برق استان قزوین و دیسپاچینگ بازدید کرد.

۴۶

کد خبر 1360411

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد