Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان بابل از کشف بیش از ۱۷۰ هزار انواع ماسک و دستکش احتکار شده در این شهرستان خبر داد. تاریخ انتشار: 14:08 - 14 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۸۱۱

حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی دادستان بابل در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و دریافت گزارش مردمی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک توسط افرادی در بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بابل افزود: با حضور رئیس تعزیرات، نماینده صنعت و معدن و بهداشت در محل حضور یافته و سه نفر که با سوء استفاده از شرایط موجود جامعه و فشار روانی ایجاد شده در سطح شهر، مقادیر قابل توجهی از ماسک‌های فیلتردار و معمولی ودستکش را احتکارکرده بودند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: تلاش برای توزیع محصولات ضدعفونی کننده با سه شیفته شدن فعالیت کارخانه‌ها

ملاکریمی افزود: تیم‌های بازرسی بابل به صورت شبانه‌روزی بر نحوه عرضه این ماسک‌ها به مردم نظارت می‌کنند و مردم موارد را به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان بابل کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از انباری واقع در شهر اصفهان ۳۵ میلیارد ریال انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را کشف و توقیف کردند.
سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پرونده متهم برای بررسی بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است