Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در فیروزکوه گزارش نشده است گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات در بیمارستان امام خمینی(ره) اندیشیده شده و کادر پزشکی و پرستاران این مرکز آماده خدمت رسانی هستند. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مهدی یوسفی جمارانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در کنترل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در صورت مشاهده افراد مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا ویروس در فیروزکوه، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات در بیمارستان امام خمینی(ره) اندیشیده شده و کادر پزشکی و پرستاران این مرکز آماده خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در برخی از اقلام موردنیاز از قبیل ماسک و دستکش در سطح شهرستان با کمبودهایی رو به رو هستیم اما تلاش داریم تا این ملزومات را تامین و در اختیار مردم قرار دهیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی: برای مقابله با کرونا خدمات غیرحضوری ارایه می‌شودپاسخ به دو شایعه؛ از آلودگی کیت‌های تشخیص تا کشف داروی ضد کرونا!11 پایگاه بهداشت به مراجعان مشکوک کرونا در قم اختصاص یافت

فرماندار فیروزکوه همچنین ادامه داد: یکی از برنامه های جدی قرارگاه پدافند زیستی شهرستان، نظارت بر عملکرد داروخانه ها است و در این راستا دستگاه های نظارتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد خواهند کرد.

یوسفی جمارانی در پایان با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی معابر این شهرستان خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان درخواست داریم که کرونا را جدی بگیرند و نسبت به رعایت بهداشت فردی اهتمام داشته باشند و از حضور غیرضروری در تجمعات  و مراکز خرید خودداری کنند.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال