Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:09:09 GMT

اخراج ۲۰۰ کارمند هواپیمایی اسرائیل به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۲۷۷

اخراج ۲۰۰ کارمند هواپیمایی اسرائیل به دلیل کرونا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، شرکت هواپیمایی «ال عال» اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا میزان درآمدهای شرکت بشدت کاهش یافته و به صورت مستقیم بر پروازهای این شرکت تأثیر گذاشته است.

سهام هواپیمایی ال عال در بورس نیز بشدت کاهش پیدا کرده و پیش بینی می شود که به این شرکت حدود ۵۰ تا ۷۰ میلیون دلار به دلیل کرونا ضرر وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام بلند پایه شرکت هواپیمایی ال عال، پیش‌تر با ابراز ناامیدی از شرایط موجود، گفته بود: این فاجعه است؛ شرکت های هواپیمایی در اینجا ظرف چند هفته نابود خواهند شد. خسارت های مالی که به شرکت ال عال به دلیل شیوع کرونا وارد شده تا کنون ۲۰۰ شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) است و اگر دولت به خود نیاید، ظرف چند هفته آینده، دیگر شرکت هواپیمایی نخواهیم داشت.

پیش‌تر وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که سه نفر دیگر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

با احتساب این افراد، شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ به ۱۵ نفر رسید.

بر اساس اطلاعات موجود، تا امروز شمار مبتلایان به کرونا از مرز ۹۳ هزار نفر فراتر رفته و ۳۲۰۲ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران سیامند رحمان محمد مصدق روز درختکاری کشتار مسلمانان در هند دعای هفتم صحیفه سجادیه اسرائیل رژیم صهیونیستی شرکت هواپیمایی اخراج کارمندان ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران سیامند رحمان محمد مصدق روز درختکاری کشتار مسلمانان در هند دعای هفتم صحیفه سجادیه ال عال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، خانواده مرحوم علیرضا شجاعی‌راد، پس از فوت فرزندشان، در یک اقدام خداپسندانه با اهدای کلیه‌ها، چشم‌ها و برخی از بافت‌ها و نسوج از قبیل: دریچه‌ی قلب، مغز استخوان و... وی به بیماران متقاضی موافقت کردند.

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تهران اعلام کرد، اهدای اعضای بدن این مرحوم به زندگی چندین بیمار نیازمند به پیوند عضو و مغز استخوان جانی دوباره بخشید.

مرحوم علیرضا شجاعی‌راد متولد ۱۳۶۶ بود و از سال ۱۳۸۷ به عنوان متصدی تجزیه و ثبت مرسولات در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست مشغول خدمت بود. او متاهل و دارای یک فرزند هشت ساله است.

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان