Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:24:38 GMT

اجرای طرح پویش اکرام ایتام در ملایر با جدب حامیان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۶۳۴

اجرای طرح پویش اکرام ایتام در ملایر با جدب حامیان

اجرای طرح پویش اکرام ایتام در ملایر برای جذب ۶ هزار حامی در ملایر در حال انجام است.

«تیمور کرمی مقدم » در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در  ملایر گفت: هفت هزار خانوار در قالب ۲۱ هزار نفر از خدمات کمیته امداد ملایر در بخش های مختلف استفاده می کنند.


مدیر کمیته امداد ملایر از اجرای طرح پوشش اکرام و ایتام خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح سهمیه جذب حامیان ۳۰ هزار نفر است که از این تعداد سهمیه جذب حامیان در ملایر ۶  هزار حامی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این طرح  که از ابتدای بهمن شروع شده افزود: در شهرستان ملایر تا کنون ۶۵۰ حامی  جذب شده و تا ماه رمضان سال جدید امیدواریم بتوانیم این تعداد حامی جذب شود.


 وی گفت:این حامیان  از طریق تفاهمنامه با آموزش و پرورش ،شهرداری ،سپاه ادارات بانک ها و نقاط مختلف تشکیل شده که بتوانیم در راستای جذب حامیان قدم‌هایی برداریم.


 کرمی مقدم با بیان اینکه این طرح تا ماه رمضان ادامه دارد گفت تعداد زیادی از حامیان در شهرستان ملایر از شهرهای دیگر به ویژه شهرهای تهران هستند و امیدواریم در طرح پویش اکرام و احترام بتوانیم حامیان بیشتری را از شهرستان ملایر جذب کنیم. 


مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه  ۸۰۰ نفر اایتام زیر پوشش کمیته امداد هستند گفت : تعداد  ۷۳۵ نفر نیز فرزندان طرح محسنین هستند .


وی با بیان اینکه  ۳ هزار و ۹۰۰ حامی از ایتام  زیر پوشش و فرزندان طرح محسنین در ملایر  حمایت می‌کنند افزود:  میزان کمک‌های حامیان  در  ۱۱ ماهه سال جاری  به ایتام  زیر پوشش و فرزندان  طرح محسنین بیش از ۳ میلیارد تومان  بوده که تا پایان امسال به چهار میلیارد تومان می‌رسد. 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح پویش اکرام ایتام شهرستان ملایر کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش کاشی حرم در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان تلاش ستاد برای توسعه عتبات عالیات  را امری خدا پسندانه دانست و گفت: مردم  استان لرستان با کمکهای نقدی و غیر نقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم های مطهر دارند. 
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت:مردم ولایی لرستان بیش از چهار میلیارد تومان برای توسعه و بازسای حرم های مطهر کمک کرده اند .
ستاد بازسازی عتبات عالیات برای جلب مشارکت‌های  همه ی ارادتمندان  و عاشقان اهل بیت(ع) طرحی را به نام «کاشی حرم» در دست اجرا دارد که در این طرح هر فرد علاقه‌مند هزینه ساخت و نصب یک کارشی از صحن عقیله بنی هاشم که در جوار حرم امام حسین(ع) ساخته می‌شود را پرداخت می‌کند.
اگر دوست دارید نام شما هم جزو خادمان و مشارکت‌کنندگان در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم قرار گیرد می‌توانید هزینه یک کاشی از این حرم را به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و جزو واقفان حرم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت