Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به اعضای خود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه‌هایی کرد.

در  اطلاعیه این اتحادیه آمده است: «همه مستحضرند در شرایط خاصی قرار گرفته‌ایم و این بار نیز همچون چنین مواقعی از اهالی فرهنگ توقع می‌رود پیشتاز و فرهنگ‌ساز باشند.
جدا از تلاش‌هایی که هیئت مدیره اتحادیه در جهت کم کردن ضایعات حاصل از تحمیل شرایط موجود با انجام تعاملات جدی با دستگاه‌های اجرایی کشور، دارد و به محض قطعیت به اطلاع خواهد رسید،لازم است اعضای صنف  این نکات را مد نظر قرار دهند:

همکاران تا می‌توانند با رعایت بهداشت علنی مخاطبین را در خرید کتاب و ورود به کتاب‌فروشی، ایمن و مطمئن سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(دستورات بهداشتی قبلاً اطلاع‌رسانی شده است)

همکاران تا می‌توانند از بستر اینترنت برای ارتقاء و جلوگیری از افت فروش بهره ببرند و فضایی را ایجاد کنند که کتاب‌ها در منازل تحویل شود. (این روش می‌تواند توسط کتابفروشان، ناشران و پخش‌گران مشروط به رعایت اصل تخفیف و زنجیره اصولی فروش کتاب به کار گرفته شود تا منافع سه ضلع  نشر یعنی کتاب‌فروش، پخش‌گر  و ناشر لحاظ شود)

ناشران تا می‌توانند مخاطبان را به سمت کتاب‌فروشان سوق دهند. ناشران آدرس کتاب‌فروشان نزدیک مخاطب را به او بدهند. (این اصل که تقویت ویترین عرضه کتاب یعنی کتابفروشان است در راستای اصل بقاء صنف است)

همکاران از ارائه تخفیف‌ها به شکلی که به هم صدمه بزنند چه در فضای مجازی، و  چه فضای واقعی پرهیز کنند.

همکاران حوزه نشر و کتاب‌فروش و پخش‌گران عنایت داشته باشند تا می‌توانند به تعهدات مالی خود چه اسنادی و چه اخلاقی عمل کنند، به هرشکل این تعهدات حاصل عملکرد مالی ماه‌های گذشته بوده و این موضوع در اعتمادسازی بیشتر نقش به سزایی دارد.

همکاران حوزه نشر و کتاب‌فروش و پخش‌گر تا حد توان در حفظ و بقای هم بکوشند و همدم و همراه باشند بالاخره ویروس کرونا از بین می‌رود ولی همکاران و همکاری آن‌ها باقی خواهند ماند.

موجب امتنان است از اظهارنظرهای تند و تحریک‌کننده نسبت به هم در فضای مجازی پرهیز شود امنیت فکری نه تنها نیاز مبرم صنف ما بلکه نیاز مبرم کشور است و نباید آن را به هیچ قیمتی از بین برد. (رسالت دست‌اندرکاران فرهنگ بسیار مورد توقع است)

از اظهارنظرهایی احساسی که می‌تواند صنف را دچار مشکل کند و بر بحث‌های کلان پیش‌رو اتحادیه با دستگاه‌های اجرایی کشور حتی اثری کوچک بگذارد پرهیز شود. همکاران، اتحادیه امین نظرات شماست لطفاً به شکل مکتوب نقطه نظرات را به اتحادیه تحویل دهید.

برای مدتی از فضاهای مجازی در اختیار خود، جهت شادابی و روحیه‌دادن به همکارانمان استفاده کنیم.

دوستان، همراهان همه در یک جبهه قرار داریم، مشکلات هم را درک کنیم و به یکدیگر  یاری برسانیم.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران»

اخبار کرونا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تا می توانند کتاب فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت