Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، جوادیان ،مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم از اجرای طرح رایگان درختکاری در قم خبر داد و گفت:شهروندان قمی در مجتمع‌ها و منازل مسکونی با ارسال کلمه کاشانه به شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۳۹۷ نهال ودرخت از شهرداری دریافت کنند.

او ارائه نهال و درختان مثمر مانند زیتون، توت، انار، انجیر، مو (انگور) و انواع رز‌های نسترن و گل کاغذی را در این طرح رایگان دانست و افزود: بعد از ارسال پیامک به سامانه، پیمانکاران به محل مراجعه کرده و تمام مراحل کاشت را انجام می‌دهند و فقط شهروندان وظیفه نگهداری از درخت را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادیان گفت: انتخاب درخت با سلیقه شهروندان صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز قم طرح استانی باغچه را از دیگر برنامه‌های شهرداری قم خواند و افزود: شهروندان با ارسال کلمه باغچه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۹۷ و عکس از باغچه و فضای سبز خانگی در این مسابقه شرکت می‌کنند.

او ادامه داد:برگزاری کاروان درختکاری گل و شادی در روز ۱۷ اسفند با هدف احیای فضای سبز بلوار‌ها و میدان‌های سطح شهر و مسابقه نقاشی خانوادگی در خصوص فضای سبز درختکاری از دیگر برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم است که از ۱۵ تا ۲۹ اسفند اجرا می‌شود.

جوادیان گفت:شهروندان می‌توانند نقاشی‌های کودکان خود را به تارنمای قم پارکس دات آی آر ارسال کرده ودر این مسابقه شرکت کنند.

منبع:صدا و سیما

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم محیط زیست روز درختکاری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.
 
وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.
 
سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند