Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: توزیع مواد ضد عفونی کننده از امروز به مدت ۱۰ روز ادامه دارد و هر روز هزار و ۵۰۰ لیتر از این مواد با تمرکز بر نقاط کم برخوردار شهر مشهد بین شهروندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  با اشاره به اینکه مواد ضدعفونی کننده توسط فرماندهی پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش تهیه شده است ادامه داد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، قرارگاه جهادی مبارزه با این ویروس در نیروی زمینی ارتش تشکیل شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: در این راستا همچنین خودرو‌های عبوری در برخی خیابانها، اماکن ورزشی و اماکن عمومی ضدعفونی شده است و در صورت نیاز آماده هستیم نسبت به ضدعفونی نمودن مساجد در سطح شهر هم  اقدام کنیم.   انتهای پیام //ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا ضدعفونی بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد