Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرام خود از ابتلای ۶نفر از کارمندان بانکی به ویروس کرونا و فوت آن‌ها خبر داد و درگذشت آن‌ها را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عبدالناصر همتی رئیس کل انک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

طبق اطلاع واصله تا کنون۶ نفر از همکاران عزیز و تلاشگر نظام بانکی کشور در جریان خدمت‌رسانی به مردم بزرگوار کشورمان به ویروس کرونا مبتلا شده و به رحمت حق پیوسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درگذشت این سربازان خط مقدم خدمت به مردم در شعب بانک‌های کشور را به خانواده گرامی آنها و مدیران و همکارانشان تسلیت می‌گویم. 

روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد. در یادداشت چند روز پیش تأکید کردم، علیرغم ریسک فعالیت در شعب بانک‌ها، شاهد تلاش‌ها و زحمات همکاران عزیز نظام بانکی، برای خدمت به مردم، خصوصاً در شعب بانک‌ها هستیم. 

مردم عزیزمان قطعاً قدردان تلاش این عزیزان هستند. من نیز مجدداً به سهم خودم، به تمامی همکاران خوبم خسته نباشید گفته و ضمن توجه دادن به رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی و مراقبت‌های لازم، بابت تلاش‌ها و خدمات آنها، قدردانی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک مرکزی همتی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • رضا شیخی درگذشت
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت