Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:59:44 GMT

پویش «#امان کرونایا_شکست_دیهیم» در رشت اجرای می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۸۸۷۳

پویش «#امان کرونایا_شکست_دیهیم» در رشت اجرای می شود

حمیدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: این سازمان با توجه به شعار ملی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» ایجاد فضای شاد و صمیمی در میان شهروندان شهر رشت را در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای شاد و به دور از استرس در این روزها، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از کلیه هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های فرهنگی، مسئولان، عموم شهروندان و سایر هموطنان گیلانی در سراسر کشور دعوت می‌کند تا در غالب فعالیت فرهنگی، موجبات نشاط همشهریان و هم وطنان خود را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح «#امان کرونایا_شکست دیهیم» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، تصریح کرد: از همه علاقه مندان می‌خواهیم تا با پیوستن به این پویش، پیام‌های خود را از طریق هشتگ «# امان کرونایا_شکست دیهیم» و صفحه‌های اینستاگرام @farhangirasht و @shahre_behtar به اشتراک بگذارند.

محمدی با تاکید بر اینکه گیلانیان همواره ثابت کردند که در موضوعات مختلف در کنار یکدیگر بر مشکلات پیروز می‌شوند، گفت: از همه هموطنان و همشهریان عزیز می‌خواهیم تا با پیوستن به این پویش بار دیگر ثابت کنند که در کنار هم و همراه با هم بر مشکلات غلبه کرده و با امید و نشاط به آینده چشم دوخته‌اند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با بیان اینکه استان گیلان به سرسبزی و نشاط معروف بوده و این سرسبزی و نشاط در مردمان این دیار نیز متبلور است، افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، از همه علاقه مندان دعوت به عمل آورده تا با پیوستن به پویش «#امان کرونایا_شکست_دیهیم»، شادی و نشاط را به هموطنان خود هدیه دهند.

کد خبر 4871204

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا محمدی شهرداری رشت ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران تعطیلی مدارس ماسک طبی شیراز بیرجند مشهد اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران

دریافت 181 MB کد خبر 6096247

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران