Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:51:28 GMT

کاهش ساعت کاری ادارات در هرمزگان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۹۰۲۷

کاهش ساعت کاری ادارات در هرمزگان تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: براساس تصمیم استاندارهرمزگان و به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا تا پایان هفته آینده تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تزرجی امشب اظهار کرد: ساعت کاری دستگاههای اجرایی از روز شنبه ۱۷ تا پنج شنبه ۲۲  اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.

وی اضافه کرد: تعدادی از کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری می‌توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر ادارات اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

شیبانی افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده‌باش خواهند بود و مردم با رعایت نکات بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر آن تلاش کنند.

معاون استاندار همچنین از مردم استان خواست که همچنان ضمن رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی برای پیشگیری از بیماری کرونا، از ترددهای غیرضروی در سطح شهر و مکان‌های پرازدحام خودداری کنند.

وی درپایان اظهار کرد:کلیه سازمان ها و ادارات نسبت به ضدعفونی کردن مستمرمحیط اداری و تامین اقلام بهداشتی اقدام نمایند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: ساعات کار ادارات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت