Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@02:04:36 GMT

نمایشگاه قرآن ماه رمضان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۹۱۰۰

نمایشگاه قرآن ماه رمضان برگزار نمی‌شود

درپی شیوع ویروس کرونا در کشور و تعویق بسیاری از برنامه‌ها، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هم به تعویق افتاد و این نمایشگاه ماه مبارک رمضان برگزار نمی‌شود.

اخبار مذهبی- عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و به توجه به هشدار‌های وزارت بهداشت به منظور حفظ سلامت مخاطبان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که قرار بود ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شود به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهه کرامت و میلاد پیامبر (ص) دو گزینه احتمالی اجرای نمایشگاه قرآن

وی از بررسی سه گزینه برای جایگزینی نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: اولین گزینه برگزاری نمایشگاه در تیرماه و پس از پایان دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه‌السلام است. همچنین گزینه دیگر ما برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در ابتدای ماه ربیع‌الاول است که منتهی شود به ولادت پیامبر اکرم (ص).

احتمال برگزاری نمایشگاه قرآن در تبریز

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد ادامه داد: یک گزینه دیگر هم برای برگزاری نمایشگاه قرآن کریم داریم و آن هم به این دلیل است که اگر نتوانیم این نمایشگاه را در یکی از این دو زمان اعلام شده در تهران برگزار کنیم شعبه استانی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را تقویت و آن را جایگزین نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌کنیم.

شعب استانی نمایشگاه قرآن بخشی از نمایشگاه اصلی است که در صورت نیاز آن را بین‌المللی برگزار می‌کنیم

فقهی‌زاده از برگزاری شعبه استانی نمایشگاه قرآن در سال ۹۹ در شهر تبریز خبر داد و گفت: این اتفاق امسال برای اولین بار رخ داد و در کنار برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) همزمان نمایشگاه دیگری به عنوان شعبه استانی نمایشگاه اصلی در مشهد برگزار شد و قرار بر این بود که سال آینده شعبه استانی نمایشگاه در تبریز برگزار شود حال اگر به هر دلیل امکان برگزاری نمایشگاه را در تهران نداشتیم نمایشگاه استانی را در تبریز به صورت گسترده و بین‌المللی برگزار می‌کنیم.

اجرای برنامه‌های جایگرین درصورت عدم برگزاری نمایشگاه قرآن در تهران

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای چندین برنامه قرآنی در صورت عدم برگزاری نمایشگاه در تهران خبر داد و گفت: به جز تقویت نمایشگاه قرآن در تبریز و برگزاری آن به صورت بین‌المللی، اگر نمایشگاه در تهران برگزار نشد برنامه‌های دیگری را جایگزین آن می‌کنیم به عنوان مثال جشنواره‌های محتوایی در حوزه قرآن برگزار خواهیم کرد و یا هفته‌های قرآن و عترت را رونق خواهیم داد و برنامه‌های دیگری از این دست اجرا می‌کنیم.       منبع:افکارنیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قرآن کریم ماه رمضان پارسی خبر نمایشگاه بین المللی قرآن برگزاری نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن قرآن و عترت قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما : درحاشیه برپایی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۳، چندین نشست تخصصی، سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی، با حضور مقامات مرتبط، کارشناسان، استادان دانشگاه و متخصصان برگزار شد.
در نخستین روز همایش، پنج، کارگاه با عناوین پایش پهنه‌های آب با استفاده از نسل جدید ماموریت‌های ارتفاع‌سنجی رادار ماهواره‌ای، تعیین موقعیت آنی با استفاده از سامانه ملی هدی، سامانه‌های تحت وب کارتوگرافی، بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء در بستر زیرساخت داده مکانی و مدل‌سازی جریان‌های سطحی دریایی با استفاده از نرم‌افزار MIKE ۲۱ و همچنین ۴ موضوع سخنرانی تخصصی و علمی و یک نشست تخصصی با عنوان ظرفیت‌ها و چالش‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی، با مدیریت حمیدرضا سیدین بروجنی، معاون فناوری و اطلاعات مکانی سازمان نقش برگزار گردید.
در روز دوم از بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ (ژئوماتیک ۱۴۰۳)، هفت، کارگاه تخصصی با عناوین بکارگیری چارچوب یادگیری عمیق در بخش‌بندی ویدئو‌های پهباد_مبنا نواحی شهری، پردازش تصاویر راداری در نرم افزار NEST، پیاده سازی ورود اطلاعات داوطلبانه مکان محور (VGI) در بستر SDI، تحلیل‌های مکانی در بستر سرویس‌های زیرساخت‌های داده مکانی، آشنایی با عملیات طیف سنجی و کاربرد آن در سنجش از دور، نقش موثر GIS در توزیع عادلانه آب در تنش‌های آبی و همچنین ۴ سخنرانی‌های کلیدی و تخصصی و یک نشست تخصصی با موضوع " توسعه دریامحور و جایگاه نقشه و اطلاعات مکانی در تحقق آن" با مدیریت علی سلطانپور، مدیر آبنگاری و امور جزر و مدی برگزار شد.
پس از تشکیل چندین کمیته علمی مقالات ارسال شده به همایش، مقالات پذیرفته شده برای ارائه به صورت سخنرانی و ارائه پوستری، انجام شد و در روز اختتامیه از مقالات برتر تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان