Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@11:23:58 GMT

کشف ۱۵۰۰ماسک فیلتردار و ۸۳ گالن الکل تقلبی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۱۳۲۰

کشف ۱۵۰۰ماسک فیلتردار و ۸۳ گالن الکل تقلبی

سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار واحد صنفی اش در حوالی خیابان جمهوری مقادیر قابل توجهی انواع ماسک‌های فیلتر دار و ساده جمع آوری کرده است و با قیمتی بین ۳۰ الی ۵۰ هزار تومان به برخی از مشتریان عرضه می‌کند. بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک انبار شناسایی شد، گفت: با انعکاس تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستگیری متهم و بررسی از انباری این واحد صنفی در دستور کار مأموران این معاونت قرار گرفت و تیم اعزامی موفق شدند در روز گذشته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار وی بیش از هزار و۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار احتکار شده کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در روز گذشته خبر دیگری مبنی بر فروش ژل و مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در یکی از داروخانه‌های شهرک گلستان در غرب تهران به این پلیس اعلام شد، گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص صحت و سقم گزارش اعلام و مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از این داروخانه موفق شدند ۸۳ بطری یک لیتری الکل دست ساز تقلبی و بدون نام و نشان کشف و متصدی داروخانه برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجویی از متهمان پرونده‌ها، هر دو متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.

۴۷۲۳۲ کد خبر 1361239

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور