Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شمار تلفات ویروس کرونا در جهان به ۳۳۸۶ نفر رسیده و بیش از ۹۸ هزار نفر دیگر نیز به این ویروس مبتلا هستند. تاریخ انتشار: 11:22 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۲۷۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ شمار تلفات ویروس کرونا در جهان به ۳۳۸۶ نفر رسیده و بیش از ۹۸ هزار نفر دیگر نیز به این ویروس مبتلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار افرادی که تاکنون بهبود یافته اند نیز به بیش از ۵۵ هزار نفر رسیده است.

چین

طی شبانه روز گذشته ۱۴۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا و جان باختن ۳۰ نفر دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

در حال حاضر شمار افرادی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند به بیش از ۸۰ هزار و پانصد نفر و تلفات نیز به ۳۰۱۵ نفر رسیده است.

بیش از ۵۳ هزار نفر از افراد مبتلا به این ویروس در چین نیز بهبود یافته اند.

آمریکا

شمار تلفات ویروس کرونا در آمریکا به ۱۲ نفر رسیده است. مقامات ایالت واشنگتن پنجشنبه شب از ابتلای ۳۱ نفر دیگر در این ایالت به ویروس کرونا خبر دادند و در حال حاضر ۷۰ نفر در واشنگتن به کرونا مبتلا هستند.

تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در سراسر آمریکا به ۲۳۳ نفر رسیده است.

کره جنوبی

طی شبانه روز گدشته ۱۹۶ مورد ابتلای جدید و جان باختن ۷ نفر دیگر به ثبت رسیده و در حال حاضر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به حدود ۶ هزار و سیصد و تلفات نیز به ۴۰ نفر رسیده است.

سرزمین‌های اشغالی

مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی گزارش دادند که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۱۷ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت بحرانی بیمارستان ها در انگلیس، کره جنوبی و آمریکا لغو رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی

اولین فوت در انگلیس بر اثر کرونا

مقامات انگلیس پنجشنبه شب فوت نخستین فرد در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را تایید کردند و شمار افراد مبتلا نیز به ۱۱۵ نفر افزایش یافته است.

ایتالیا

مقامات بهداشتی ایتالیا گزارش دادند که شمار تلفات ویروس کرونا در این کشور به ۱۴۸ و افراد مبتلا به بیش از ۳ هزار و هشتصد نفر رسیده است.

فرانسه

مقامات فرانسه جان باختن ۷ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را تایید و اعلام کردند که شمار افراد مبتلا به ۴۲۳ نفر رسیده است.

ویروس کرونا که شیوع آن از ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در شهر «ووهان» چین آغاز شده، اکنون بیش از ۸۰ کشور را درگیر کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل کرونا شمار تلفات ویروس کرونا ویروس کرونا افراد مبتلا نفر رسیده مبتلا هستند شمار افراد نفر دیگر هزار نفر بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد