Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@00:11:52 GMT

ماشین‌سازی و روی بد سکه

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۲۱۶۶

ماشین‌سازی در دور رفت بازی‌ها و با رسول خطیبی برابر حریفان ارائه‌گر بازی‌های خوبی بود و نتایج خوبی هم گرفت به‌طوری که یکی از تیم‌های بالانشین بود و حتی تصور می‌شد با این روند برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا ماجراجویی کند! بعد از جدایی رسول خطیبی از این تیم؛ شاید ماشین‌سازی تصور می‌کرده به راحتی به این روند ادامه خواهد داد، اما اکنون یکی از تیم‌های نیمه پایین جدول است و بیم آن دارد جزو گزینه‌های سقوط لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی-ماشین‌سازی این روز‌ها روی بد سکه را می‌بیند. سرنوشت ماشین‌سازی تجربه خوبی برای تیم‌هاست که تصور می‌کنند برای نتیجه گیری فقط یک تیم خوب مهم است و سرمربی تأثیری در سرنوشت تیم ندارد. در روز‌های پیش‌رو به طور حتم احد شیخ‌لاری می‌تواند بیشترین تأثیر را روی تیم داشته باشد. اینکه ماشین‌سازی را به روز‌های خوب برگرداند و به نیمه بالای جدول ببرد.

در روز‌هایی که زمزمه می‌شد ماشین‌سازی به دنبال تغییر در کادر فنی خود است و شاید رضا مهاجری دوباره راهی ماشین‌سازی شود، باشگاه تصمیم گرفته از احد شیخ‌لاری دفاع کند که به طور حتم این تصمیم قابل دفاع است. در فوتبال چیزی به نام حمایت از سرمربی وجود دارد که حمایت در روز‌های بحرانی معنی دارد، در روز‌هایی که تیم نتیجه می‌گیرد حمایت از سرمربی طبیعی است.

به هر صورت احد شیخ‌لاری روز‌های سختی پیش‌رو دارد. روز‌های سختی که می‌تواند تبدیل به روز‌های خوب شود. واقعیت این است که ماشین‌سازی با وجود از دست دادن چند بازیکن؛ تیم خوبی است و مهره‌های خوبی در اختیار دارد. مهره‌هایی که در صورت هدایت صحیح از سوی کادر فنی می‌توانند امتیازات از دست رفته را در روز‌های آتی جبران کنند.

ماشین‌سازی این فصل دو نیمه متفاوت داشته. در دور رفت تیم‌های بزرگی را شکست داد و در دور برگشت به تیم‌های انتهای جدول باخت در حالی که تیم ماشین‌سازی همان تیم گذشته است. هفته‌های باقی‌مانده فرصت خوبی است که ماشین‌سازی در روند نتیجه گیری خود تغییر ایجاد کند و فصل را به خوبی به پایان ببرد. حمایت باشگاه از کادر فنی هم می‌تواند برای احد شیخ‌لاری و دستیارانش اتفاق خوبی باشد. اعتماد دوباره به طور حتم برای کادر فنی انگیزه ایجاد کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ماشین سازی احد شیخ لاری ماشین سازی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار رئال مادرید مقابل رئال ‏سوسیداد که به میزبانی سوسیداد در ورزشگاه رئال‌ آره‌نا برگزار می‌شد ‏با گلی که آردا گولر به ثمر رساند با برتری یک گله شاگردان آنچلوتی به ‏پایان رسید.‏

مودریچ در سمت چپ میدان و درحالیکه چسبیده به خط طولی ‌‏حرکت می‌کرد صاحب توپ شد. او توپ را کمی عقب‌تر به شوامنی ‌‏داد. ستاره فرانسوی رئال با یک پاس قطری دقیق و تماشایی آغازگر ‌‏حرکت منجر به گل رئال شد. ‏

توپ او سمت راست محوطه جریمه سوسیداد به کارواخال رسید که ‌‏جلو کشیده بود. دنی کارواخال با دقت و اعتماد به نفسی مثال‌زدنی ‌‏پاس بلند شوامنی را با بغل پا و به صورت تک‌ضرب در عرض محوطه ‌‏جریمه سوسیداد فرستاد. توپ از مقابل دو مدافع سوسیداد گذشت ‌‏و به آردا گولر رسید تا او با یک بغل پای فنی و دقیق دروازه حریف را ‌‏باز کرده و دومین گلش با پیراهن رئال را به ثمر برساند. 

ویدئو: 331146

گولر امشب درحالی دومین گل خود را به ثمر رساند که اولین گل خود ‏با پیراهن رئال را روز 10 مارس مقابل سلتاویگو زده بود. او از زمان ‏رئالی شدن با پیراهن این تیم مقابل اتلتیکو مادرید، لاس پالماس، ‏خیرونا، رایو وایه‌کانو، سلتاویگو، اوساسونا و سوسیداد به میدان رفته ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان