Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@03:33:25 GMT

بخشنامه توزیع دستکش طبی ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۲۴۵۷

بخشنامه توزیع دستکش طبی ابلاغ شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، محمد مهدی علاالدین رئیس اداره نظارت بر تأمین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، گفت: به منظور مدیریت توزیع در شرایط جاری کشور و جلوگیری از هرگونه اختلال در تأمین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه و انباشت غیر مجاز و احتکار دستکش‌های معاینه و جراحی، بخشنامه توزیع نظام مند دستکش معاینه و جراحی، ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مخاطب قرار دادن مدیرعامل شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات پزشکی، افزود:
پیرو بخشنامه شماره ۱۳۵۷۹۱/۶۶۴ مورخ ۰۸/‏۱۲/‏۹۸‬ به منظور مدیریت توزیع در شرایط جاری کشور و جلوگیری از هرگونه اختلال در تأمین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه و انباشت غیر مجاز و احتکار دستکش‌های معاینه و جراحی، بدین وسیله جهت اجرا تا اطلاع ثانوی ابلاغ می‌گردد.

۱- فروش و توزیع دستکش‌های معاینه و جراحی تولیدی یا وارداتی صرفاً از طریق شرکت‌های توزیع کننده معرفی شده توسط این اداره کل مجاز می‌باشد.

۲- شرکت‌های پخش رازی، پخش البرز و دارو پخش جهت توزیع معرفی می‌گردند در صورت تغییر فهرست شرکت‌های پخش مجاز، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

۳- قیمت فروش به شرکت‌های توزیع کننده مذکور و مرکز درمانی می‌بایست مطابق قیمت‌های مصوب مندرج در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی باشد.

۴- واردکنندگان دستکش‌های پزشکی ملزم به به روز رسانی موجودی خود در سامانه توزیع اقلام مشمول ارز رسمی در پورتال imed.ir می‌باشند.

۵- تولیدکننده و شرکت‌های پخش مذکور ملزم به اعلام مستمر موجودی انبار به اداره کل تجهیزات پزشکی به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت آمار فروش و موجودی به آدرس Register.imed.ir (مطابق فایل پیوست) به صورت روزانه می‌باشند.

۶- تولیدکنندگان حداکثر ظرفیت کارخانه تولیدکننده نسبت به تولید اقلام مذکور اقدام نمایند.

۷- هرگونه صادرات اقلام مذکور از هر طریق و تحت هر عنوان و تعرفه گمرکی ممنوع است.

۸- هرگونه توزیع داروخانه‌ای توسط شرکت‌های پخش صرفاً تا سقف ۱۰ درصد امکان پذیر است.

۹- توزیع به مراکز درمانی تشخیصی و کلینیک‌ها و مطب‌ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تابعه می‌بایست انجام شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: احتکار دستکش طبی تجهیزات پزشکی معاینه و جراحی شرکت های پخش اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود