Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@10:14:35 GMT

سارق نقابدار خانه کارمند شرکت نفت آبادان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۲۷۳۷

سارق نقابدار خانه کارمند شرکت نفت آبادان دستگیر شد

حوادث رکنا: یکی از 4 مرد مامورنما که با در دست داشتن اسلحه وارد خانه یکی از کارمندان بازنشسته شرکت نفت به بهانه بازرسی شده بود و دست به سرقت میلیونی زده است دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه افراد مأمور نما و ورود آنها به درون خانه های شهروندان آبادانی با لباس نظامی مبنی بر بازرسی از درون خانه ها پلیس آبادان می گوید که یکی از این افراد توسط کار آگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شده و گویا متهم در بازجویی های فنی به 7فقره سرقت مسلحانه به صورت مأمور نما اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است،  ساعت 21:30 پنج شنبه 25 بهمن ماه  4 سارق نقابدار با سلاح کلاشینکف و با کلت کمری بصورت مسلحانه با لباس نظامی به یک خانه  در منطقه لاله 2 ، ایستگاه 12 وارد شدند و ادعا کردند که حکم بازرسی خانه را دارند که در این رابطه مردان مسلح به بهانه بازرسی خانه اقدام به سرقت گوشی های موبایل، پول نقد و طلاهای داخل خانه کردند و به سرعت پا به فرار گذاشتند.

باتوجه به اظهارات پلیس آبادان سارقان چندین سرقت مشابه را در شهرستان انجام داده بودند که متأسفانه هیچ گونه اطلاع رسانی و یا هشداری در خصوص پیشگیری از سرقت های این چنینی صورت نگرفت که شاید اگر این موضوع اطلاع رسانی می شد سرقت های سارقین مسلح مأمور در همان ابتدا پایان می یافت و این 7سرقت صورت نمی گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث سرقت مسلحانه پلیس فرار اخبار حوادث نفت کارمند آبادان بازرسی سارقان نقابدار حوادث آبادان اخبار خوزستان کرونا ویروس کرونا فیلم عکس ویروس کرونا ویروس رئیس بیمارستان وحشتناک کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد