Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فرانسوا فیلیپ شامپین با سخنرانی در شهر لویو در اوکراین گفت: پلیس ملی کانادا یک افسر نظامی برای کمک به قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی اعزام کرده است.  

شامپین همچنین گفت که وی به رییس جمهوری و وزیر امور خارجه اوکراین برای جبران غرامت خانواده‌های کانادایی کشته شده در هواپیمای اوکراینی فشار می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش رسانه‌های کانادایی انتظار می‌رود شامپین با رئیس شرکت هواپیمایی اوکراین ملاقات کند، که طبق قوانین بین المللی موظف به پرداخت غرامت است، اما وزیر امور خارجه کانادا گفت که برنامه‌های فشرده سفر وی این دیدار را سخت کرده است.  

آندری شِوچِنکو سفیر اوکراین در اتاوا پیش از سفر وزیر امور خارجه کانادا به اوکراین اعلام کرد که کی‌یف آماده است به خانوادههای جان باختگان پرواز ۷۵۲ کمک کند تا از شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین غرامت دریافت کنند.  

شِوچِنکو در گفت‌وگویی اعلام کرد، دولت متبوعش مانعی در زمینه عمل به تعهدهای بین‌المللی هواپیمایی اوکراینی و پرداخت غرامت به خانواده قربانیان نمی‌بیند.  

سفیر اوکراین در کانادا همچنین خبر داد که هواپیمایی اوکراینی در پی دریافت غرامت کارکنان جان باخته خود از ایران است.  

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز، ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه از فرودگاه امام (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرد، ۶ دقیقه بعد به دلیل شلیک غیرعمد پدافند هوایی سپاه، در حوالی صباشهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشیان آن جان باختند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ سقوط هواپیمای اوکراینی با برخورد موشک وزیر امور خارجه کانادا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود

فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیرو‌های اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روز‌های اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

دیگر خبرها

  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند