Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرامرز رحمتی‌زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه گفت : به دلیل شیوع بیماری کرونا تدابیری اندیشیده شده است که شهروندان کرمانشاهی به صورت تلفنی از سازمان فضای سبز شهرداری درخواست نهال داشته باشند

او گفت : شهروندان کرمانشاهی میتوانند طی تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۹۷۰۲۸ درخواست نهال داشته باشند و پس از ثبت درخواست طی چند ساعت اکیپ تحویل و کاشت به آدرس درخواست کننده مراجعه میکنند و عملیات کاشت صورت میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی زاده افزود: برای هر درخواست بین ۲ الی ۳ اصله نهال مثمر (نهال میوه) تعلق میگیرد و پس از تحویل یا کاشت نهال در هر منزل به جهت حفاظت و نگهداری صحیح از نهال کاشته شده بروشور کاشت و داشت به شخص درخواست کننده تحویل می‌گردد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه در پاسخ به سوال انواع نهال‌های اهدایی گفت: امسال فقط نهال‌های مثمر (نهال میوه) از جمله نهال سیب، هلو، زردآلو، آلبالو، گیلاس و نهال گوجه سبز از نوع درختان شناسنامه تهیه شده است، ولی اگر میزان درخواست برای دیگر نهال‌های غیر موجود زیاد باشد سریعا توسط این سازمان خریداری و اهدا می‌گردد.

او در خصوص زمان تماس و ثبت سفارش نهال گفت: سازمان فضای سبز همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۹۷۰۲۸ آماده ثبت سفارش و درخواست نهال می‌باشد

رحمتی‌زاده افزود: میانگین تماس و ثبت درخواست روزانه بین ۶۰ الی ۷۰ تماس می‌باشد که بعد از ثبت توسط سه اکیپ مجزا عملیات تحویل و کاشت صورت میگیرد.

او در خصوص قیمت تمام شده نهال همراه با کاشت گفت: قیمت تمام شده هر نهال همراه کاشت کود دهی برای شهرداری کرمانشاه ۱۱ هزار تومان تمام شده است.

رحمتی زاده گفت: بعد از کاشت نهال به تعداد کودکان ساکن در منزل برای حفاظت از فضای سبز شهری کارت همیار فضای سبز اهدا می‌شود

گفتنی است که همزمان با روز درختکاری عملیات کاشت درختچه‌های مختلف در معابر اصلی و رفوژ‌های میانی خیابان‌های سطح شهر آغاز شده است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری رحمتی زاده فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند