Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:08:03 GMT

ثبت ۶ مورد آلودگی جدید به ویروس کرونا در روسیه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۰۱۲۶

ثبت ۶ مورد آلودگی جدید به ویروس کرونا در روسیه

روز جمعه اعلام شد که طی ۲۴ ساعت در روسیه ، شش مورد جدید از عفونت ویروس کرونا به ثبت رسیده که ۵ مورد آن در شهر مسکو بوده و تمامی این افراد طی دو هفته گذشته از کشور ایتالیا دیدن کرده بودند. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، در روسیه ، شش مورد جدید از عفونت ویروس کرونا تنها در یک شبانه روز ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد عملیاتی مقابله با کرونا روز جمعه ، 6 مارس (16 اسفند ماه) اعلام کرد که پنج تن از این موارد ابتلا در مسکو و یکی در شهر "نیژنی نوواگوارد" رخ داده است.

مشخص گردید که تمامی این افراد طی دو هفته گذشته از ایتالیا دیدن کرده بودند. سرویس خدمات فدرال تأمین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رفاه انسانی روسیه یادآور شده است که همه این افراد در شرایط مطلوبی قرار داشته و بیماری آنها خفیف است. دایره ارتباطات این افراد بیمار نیز مشخص شده و تمامی کسانی که با آنها تماس داشته‌اند ، تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

بدین ترتیب در مجموع ، 10 مورد از عفونت ویروس کرونا در روسیه ثبت شده است که دو مورد از اتباع چینی ، هفت مورد از شهروندان روسی که از ایتالیا باز گشته‌اند و یک مورد نیز از یک شهروند ایتالیایی در حال تحصیل در روسیه است.

علاوه بر این روز جمعه گزارش شد که نخستین بیمار ویروس کرونا در مسکو بهبود یافته و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

روسیه مرزهای خود با ایران را بطور موقت بست

دولت فدراسیون روسیه همچنان اقدامات خود را برای عدم گسترش عفونت ویروس کرونا در این کشور و تقویت کنترل بهداشتی را گسترش داده است

"میخائیل میشوستین" نخست وزیر روسیه با صدور حکمی ممنوعیت موقت ورود اتباع خارجی و غیر تابع روسی از ایران به روسیه ، برای تحصیل و کار یا اهداف خصوصی، توریستی و ترانزیتی را از روز شنبه 7 ماه مارس (17 اسفند ماه) را اعلام کرد.

وزارت کشور روسیه از صدور دعوت نامه ورود به خارجیانی که در ایران ساکن هستند را متوقف کرده و وزارت امور خارجه نیز تا اطلاع ثانوی از پذیرش اسناد برای اخذ روادید خودداری کرده است.

نیویورک تایمز: لندن برای مقابله با کرونا آماده نیستثبت 15 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در اماراتتعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 14 نفر افزایش یافت

براساس اسلاعات سازمان بهداشت جهانی، تا تاریخ 6 مارس (16 اسفند) بیش از 100 هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند. تعداد کشته شدگان - 3408 نفر و تقریبا 56 هزار نفر نیز بهبود یافتند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عفونت ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخشی از مصاحبه خود در برنامه سپهر سیاست خبرگزاری فارس درباره انتخابات در شهر ری گفت: ماجرای ری تلخ بود. در شهر ری اقبال مجمع با آقای یزدی خواه بود که عملکردی مثبتی داشت.

وی ادامه داد: ما یک تصمیم جمعی داشتیم که عده ای موافق بودند و عده ای هم مخالف، اما به هرحال تصمیم جمع بود و آن اشتراک صفر بود. یعنی اگر کسی به این لیست آمد، به لیست های دیگر نرود. این بحثی بود که در انتخابات سال ۱۳۹۸ به صورت جدی پای آن وایستادیم. در انتخابات شوراها هم بحث بده و بستان و لیست مشترک با شورای وحدت بود که دوباره اشتراک صفر شد و لیست انتلاف برنده شد.

روح الامینی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم لیست شورای ائتلاف ۱۶ نفره است و منعی ندارد که افراد وارد لیست های دیگر شوند. اما در دور اول انتخابات که تنوع لیست بود و چند هزار کاندیدا وجود داشت، تصمیم جمع این بود که فرد باید اردوگاهش را مشخص کند.

وی افزود: آقای یزدی خواه به این تصمیم احترام گذاشت. من خودم واسطه بودم و شهادت می دهم که وی با سربرگ و مهر و امضای خود نوشت که من متعلق به لیست ائتلاف هستم و با بقیه کاری ندارم. اما متاسفانه در ائتلاف این پذیرفته نشد که این اشتباه ائتلاف بود و مردم ری به آن واکنش نشان داده و یزدی خواه را انتخاب کردند و نام وی در لیست های دیگر رفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900133

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد