Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@23:22:20 GMT

ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۱۸۳۱

ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن آغاز شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، دومین مرحله ثبت نام طرح ملی مسکن دقایقی قبل در ۵ استان آغاز شد.

بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه ۱۷ اسفند) تا ساعت ۲۴ یکشنبه (۱۸ اسفندماه) تمامی متقاضیان ثبت نام در طرح ملی مسکن در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل و البرز می‌توانند در سامانه tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir ثبت نام کنند.

همچنین دقایقی قبل نیز، علی قائدی، معاون دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور در شبکه خبر اعلام کرد: شرایط متقاضیان ثبت‌نام در طرح ملی مسکن شامل مواردی همچون نداشتن ملک از سال ۸۴ به بعد و نیز استفاده نکردن از تسهیلات دولتی مسکن از پس از انقلاب تاکنون است، ضمن اینکه متقاضیان ثبت نام در هر شهر، باید حداقل ۵ سال سابقه سکونت در آن شهر را داشته باشند.

به گفته این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، کسانی که در مرحله قبلی انصراف داده اند، می‌توانند در مرحله دوم بار دیگر ثبت نام کنند؛ اما کسانی که در ثبت نام‌های مرحله اول فاقد شرایط اعلام شده اند، در صورت ثبت نام مجدد تأیید نخواهند شد.

به گفته قائدی، متوسط متراژ واحدهای مسکونی در طرح ملی مسکن حدود ۱۰۰ متر است و برآورد اولیه هزینه ساخت هر متر مربع نیز ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان پیش بینی شده است.

در عین حال، تسهیلات پیش بینی شده برای واحدها نیز ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و اقساط یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن علی قائدی طرح ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در کشت جو به صورت قصیل، وقتی دانه جو از مرحله شیری وارد مرحله خمیری می‌شود، محصول برداشت و به ۲ صورت تازه و یا خرد و سیلو شده به مصرف دام می‌رسد.

حسین کوه خضری، رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه با توجه به منابع محدود آبی در استان نیازمند تغییر روش کشت محصولات کشاورزی هستیم، گفت: کاهش میزان آبدهی و برداشت زودتر محصول، حذف علف‌های هرز و افزایش کیفیت علوفه دامی از مزایای برداشت جو به صورت قصیل است.

وی با بیان اینکه امسال دو هزار تن محصول جو در استان به این صورت در استان برداشت می‌شود، افزود: پیش بینی می‌کنیم سال آینده ۱۰ درصد از زمین‌های زیر کشت محصول جو به صورت قصیل برداشت شود.

در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار از مزارع استان زیر کشت محصول جو قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند