Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:51:00 GMT

کالاهای اساسی موردنیاز شب عید در قم تامین شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۱۹۰۳

کالاهای اساسی موردنیاز شب عید در قم تامین شده است

محمود سیجانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در همین رابطه ۳۰۰ تن سیب در قالب تنظیم بازار وارد استان شده است و از دهم اسفندماه نیز روزانه ۱۰۰ تن پرتقال وارد قم می‌شود.

وی افزود: توزیع میوه شب عید در قم از بیست و پنجم اسفندماه جاری در ۲۵ نقطه شهر با قیمت پنج تا ۱۰ درصد زیر قیمت بازار انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تخصیص ۴۸۵ تن روغن و ۴۰۴ تن شکر خانوار برای توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان و همچنین جذب سهمیه‌ ۴۰۰ تن برنج هندی،‌ ۴۰۰ تن روغن، ۱۴۰ تن گوشت مرغ، ۱۴۰ تن گوشت گوساله،‌ ۳۳۳تن شکر خانوار و ۳۳۳تن شکر صنف  صنعت از دیگر اقدام‌های سازمان صمت قم برای مدیریت بازار شب عید استان است.

سیجانی گفت: در حال حاضر با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده از سوی کارگروه تنظیم بازار استان و بر اساس مکاتبات واصله از طرف اداره کل غله و خدمات بازرگانی،‌ سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام قم برای ایام پایانی سال در تامین کالاهای اساسی هیچ‌گونه کسری وجود ندارد.

وی بیان کرد: شکر ازجمله کالاهای اساسی موردنیاز ایام پایانی سال است که در این خصوص با توجه به مکاتبات انجام‌شده تاکنون بیش از ۶۶۰ تن از این محصول برای مصرف اسفندماه استان تخصیص‌یافته است و رایزنی‌ها برای افرایش این میزان همچنان ادامه دارد تا در تامین شکر با کمبودی مواجه نشویم.

وی در خصوص به‌کارگیری ظرفیت‌ شماری از واحدهای صنعتی قم برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی نیز گفت: در این واحدها بازرس مقیم مستقرشده تا برای مدیریت بهتر بازار این محصولات، گزارش سطح تولید و روند فعالیت آن‌ها به‌صورت روزانه به سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده ارائه شود.

برچسب‌ها قم برنج گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم برنج گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار شکر قم برنج گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد