Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین توییت "حمد المزروعی"، مشهور به "مغرد بن زاید" - که گفته می شود از عناصر نزدیک به دستگاه جاسوسی ابو ظبی است – درباره موج بازداشت های اخیر آل سعود، به موضوع روز این شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش گروه سیاسی برنا، مغرد بن زاید" در این شبکه اجتماعی فقط نوشت : "کیش و مات". این توییت مختصر و مبهم، معانی و مفاهیم بسیاری را در خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی این توییت را اندکی پس از اعلام بازداشت "محمد بن نایف"، ولی عهد سابق عربستان و "احمد بن عبد العزیز"، برادر ملک سلمان، منتشر کرد.

هم اینک گمانه زنی هایی درباره علت انتشار این توییت توسط المزروعی در میان کاربران این شبکه اجتماعی در جریان است. برخی معتقدند معنای این توییت این است که محمد بن سلمان رقبای خود را برای همیشه از میدان به در کرده و زمینه را برای قبضه قدرت در عربستان فراهم کرده است.

برخی دیگر معتقدند حمد المزروعی با این توییت در واقع مرگ ملک سلمان بن عبد العزیز و نزدیک شدن زمان انتصاب محمد بن سلمان به عنوان پادشاه پس از بازداشت "بن سلمان" و "بن عبد العزیز" را اعلام کرده است.

روزنامه وال استریت ژورنال چاپ آمریکا نوشت که محمد بن نایف و شاهزاده احمد بن عبد العزیز به اتهام "خیانت بزرگ" بازداشت شده اند. جزئیات دیگری درباره اتهامات این دو منتظر نشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بن عبد العزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و اظهار داشت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

رجبی با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات گفت: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل هم‌اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

رجبی شبکه‌های  تخصصی سمن‌های  وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیتهای جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ( حاشیه نشینی )، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال‌پذیری عنوان کرد.

وی افزود: شبکه‌های تخصصی در راستای هم‌افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و ایده‌پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد.

به گفته رجبی در این شبکه‌ها ساز و کار مناسبی در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد فراهم می‌شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان