Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش گفت: تنها صدور کارت سوخت بر عهده شرکت پخش است و اینکه هنوز کارت‌ها به دست مردم نرسیده است را باید از اداره پست پی‌گیری کنید.

قدس آنلاین؛ هفته گذشته شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از صدور و توزیع تمامی کارت‌های هوشمند سوخت درخواستی مانده از ماه‌های قبل خبر داد و گفت: «صدور کارت‌های هوشمند سوخت هم‌اکنون به روز شده و صدور کارت‌ درخواست‌های جاری نیز در حال انجام است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که بر اساس گزارش‌های رسیده هنوز بسیاری از شهروندان وجود دارند که از ماه‌های قبل اقدام به درخواست کارت سوخت کرده‌اند ولی هنوز کارت سوختی به دست‌شان نرسیده است. در این راستا این ماجرا را از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری کردیم.

فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به صدور کارت سوخت متقاضیان گفت: کارت سوخت تمام افرادی که تا اول اسفندماه درخواست داده بودند صادر شده است و اکنون درخواست‌هایی که در صف صدور هستند مربوط به تاریخ بعد از اول اسفندماه هستند که کارت سوخت آنها نیز به زودی صادر خواهد شد.

* برای آگاهی از آخرین وضعیت کارت سوخت خود به سایت epolice.ir‌ مراجعه کنید

وی در ادامه توضیح داد: دقت کنید که تنها صدور کارت سوخت بر عهده‌ی شرکت پخش است و اینکه هنوز کارت‌ها به دست مردم نرسیده است را باید از اداره پست پیگیری کنید زیرا شرکت پخش کارت‌های سوخت صادر شده را برای ارسال  به مردم به اداره پست تحویل داده است و در این حوزه وظیفه‌ی خود را انجام داده است.

کاهی همچنین افزود: این امکان وجود دارد که مثلا از جانب اداره پست نیز ارسال این کارت‌ها برای متقاضیان انجام شده باشد ولی چون متقاضی حضور نداشته است الان این کارت سوخت در باجه معطله قرار گرفته باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: متقاضیان کارت سوخت برای آگاهی از صدور یا عدم صدور کارت سوخت خود و اینکه صدور کارت سوخت در چه مرحله‌ای است به سایت epolice.ir‌ مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مراجعه به این سایت متقاضیان می‌توانند متوجه شوند که کارت سوخت درخواستی آنها صادر شده یا در دست صدور است یا در باجه معطله قرار دارد و یا در اداره پست بوده و هنوز ارسال نشده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارت های سوخت کارت سوخت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی روابط عمومی شرکت ملی پخش صدور کارت سوخت اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی