Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:18:23 GMT

رونالدینیو دوباره بازداشت شد !

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۷۲۲۰

رونالدینیو دوباره بازداشت شد !

رونالدینیو بازیکن اسبق تیم ملی برزیل و برادرش روبرتو به علت استفاده از پاسپورت های جعلی در سفر به پاراگوئه برای دومین بار بازداشت شدند آن هم در حالی که ساعاتی قبل یک قاضی حکم آزادی آنها برای خروج از این کشور را صادر کرده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدینیو در هتلی در آسانسیون توسط پلیس بخش جنایی به علت استفاده از مدارک جعلی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دولت پاراگوئه اعلام کرد که رونالدینیو و اروگوئه به بخش تجسس ویژه پلیس پاراگوئه منتقل شده اند.

پیش از این قاضی پاراگوئه ای اعلام کرده بود که رونالدینیو و برادرش با پرداخت مبلغی که صرف توسعه اجتماعی می شود، آزاد خواهند بود تا به کشورشان برگردند اما پلیس برای تحقیقات بیشتر دوباره این دو را دستگیر کرد و به نظر می رسد که این دو حداقل ده روز دیگر و برای تکمیل تحقیقات باید در پاراگوئه بمانند.

پاسپورت اصلی رونالدینیو به علت بدهی به دولت برزیل ضبط شده است. بازیکن برزیلی حساب خود را در برزیل خالی کرده تا دولت نتواند مبلغی را از حسابش خارج کند و به نظر می رسد که به همین خاطر بازیکن برزیلی با کمک جاعلان پاسپورت جعلی برای خود درست کرده بود تا بتواند به پاراگوئه برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاراگوئه رونالدینیو برزیل برزیل پاراگوئه رونالدینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست