Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج شهرداری تهران به نمایندگی فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در مجتمع عروجیان به ویژه سالن‌های تطهیر، خاکسپاری از تلاشهای پرسنل بهشت زهرا در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در آستانه سالروز شهادت سردار خیبر شهید همت، مجتبی سالک مسئول بسیج شهرداری تهران به نمایندگی از سردار محمد رضا یزدی فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با حضور در جمع پرسنل شریف شاغل در مجتمع عروجیان و به ویژه سالن‌های تطهیر و خاکسپاری از تلاشهای خالصانه این عزیزان در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این تقدیر نامه آمده است:قدردانی از زحمات ارزشمند انسانهای والا مقامی که در راه اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند وظیفه‌ای است بر همگان که به ادای آن مکلفند،لکن آنچه آرام بخش روح و جسم انسانهای مومن و مخلص است همانا رضایت خداوند باری تعالی است. به همین منظور و به پاس تلاش و زحمات خالصانه شما برادران و خواهران گرامی در خاکسپاری اموات مسلمین و مبارزه با ویروس کرونا صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آورد.

همچنین شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ضمن بازدید از مجتمع عروجیان و به ویژه سالن‌های تطهیر از جهادگران و حافظان سلامت جامعه در این سازمان با اهداء شاخه گل تجلیل کرد.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره تشکیل ستاد بحران و مبارزه با کرونا در همان ساعات اولیه انتشار اخبار در این باره و هماهنگی کامل با وزارت بهداشت و دستگاههای ذی ربط گزارشی ارائه کرد.

ثبت‌نام داوطلبان برای مشارکت در پیشگیری و کنترل کروناتولید 6 تُن ماده موثر دارویی در کنترل " کرونا " توسط شستاتجهیز 8 سوله مدیریت بحران در تهران برای مقابله با ویروس کرونا

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا بهشت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران