Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بیش از ۱۰ هزار توسط گروه‌های جهادی استان تولید و در قالب بسته‌های مبارزه با کرونا در مناطق محروم استان مرکزی توزیع می‌شوند. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، ویروس کرونا این روزها سبب ایجاد موج نگرانی و اضطراب برای مردم شده است به طوری که عده‌ای با رعایت نکات بهداشتی اما هنوز نگران ابتلا به این ویروس هستند به همین سبب روانشناسان معتقدند که ترس از ابتلا به این ویروس بیشتر از خود ویروس بر سلامت روانی افراد تاثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه در مقابل کرونا مهم است رعایت نکات بهداشتی، فرهنگسازی در جامعه، ماندن در خانه و پرهیز از حضور در اماکن عمومی است از این رو مسئولان و پزشکان از مردم می‌خواهند در این روزها از مسافرت کردن بپرهیزند و با این کار به شیوع این ویروس دامن نزنند.

با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در جامعه اگر مردم رعایت نکنند به گفته  مسئولان تعداد مبتلایان به کرونا در تعطیلات نوروزی نیز افزایش می‌یابد و با سیر صعودی این ویروس مواجه می‌شویم.

این روزها نیز می‌گذرد اما آنچه باقی می‌ماند موج همدلی و مشارکت مردم در ریشه‌کندن و از بین بردن ویروس کرونا است به همین سبب با پیوستن به کمپین کرونا را شکست می‌دهیم باید با همکاری یکدیگر و رعایت نکات بهداشتی فردی در راستای از بین بردن کرونا و کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس قدم برداریم.

بسیج سازندگی استان مرکزی نیز با ساماندهی گروه‌های جهادی در راستای مقابله با این ویروس اقدامات مختلفی در استان انجام می‌دهد.

85 گروه جهادی استان مرکزی در زمینه مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به آخرین اقدامات گروه‌های جهادی در استان مرکزی در زمینه مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: 85 گروه جهادی بسیج سازندگی استان مرکزی در زمینه مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند و اقدامات گوناگونی در این زمینه انجام می‌دهند.

امید محترمی افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن در سطح استان و تولید ماسک از اقدامات اساسی گروه‌های جهادی محسوب می‌شود که شبانه‌روزی خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی با استفاده از کارگاه‌های ایزوله  اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی روزانه بیش از 8 هزار ماسک بهداشتی تولید داشتند که اکنون به بیش از 10 هزار عدد در روز رسیده که پس از تولید در شبکه بهداشت شهرستان‌ها استریل و توسط گروه‌های جهادی در قالب بسته‌های مبارزه با کرونا در مناطق محروم استان مرکزی توزیع می‌شوند.

سپاه و بسیج در کنار مردم/ اتحاد همگانی برای شکست کرونا در استان البرز +تصاویرفرمانده سپاه کردستان: 300 هزار ‌نیرو‌ی بسیجی و سپاهی برای پیشگیری از کرونا پای کار آمدندحرکت خودجوش بسیجیان اصفهان در ضدعفونی اماکن عمومی + تصاویر

گروه‌های جهادی شبانه‌روزی خدمت می‌کنند

مسئول گروه جهادی شهید ناصر رحیمی اراک هم با اشاره به اقدامات این گروه جهادی گفت: تعداد یک هزار و 500 عدد ماسک توسط این گروه جهادی تولید و سپس در مناطق محروم شهرک ولی‌عصر(عج) و روستای امان‌آباد توزیع شد.

امیر قدیمی افزود: باتوجه به موضوع کمبود ماسک در جامعه اما این گروه جهادی شبانه‌روزی خدمت می‌کنند و با تهیه مواد اولیه اکنون تولید و توزیع یک هزار و 500 ماسک هم در دستورکار داریم که می‌توان گفت در مجموع تاکنون 3 هزار ماسک توسط این گروه جهادی تولید شده است.

وی افزود: تقریبا 400 ماسک در یکی از موسسه‌های خیریه در شهرستان شازند و تعدادی برای سالمندان توزیع می‌شود، خیران در زمینه تهیه مواد اولیه برای دوخت ماسک همکاری خوبی داشتند همچنین هزینه هر ماسک نیز تقریبا 900 تا یک هزار تومان است.

قدیمی تصریح کرد: با توجه به وضع اقتصادی موجود در زمینه تهیه مواد اولیه مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم مسئولان در این زمینه همکاری  بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/713/ش

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه جهادی استان مرکزی مناطق محروم گروه های جهادی بسیج سازندگی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید