Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@04:42:15 GMT

دستکش در پمپ بنزین‌ها باید توزیع شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۷۸۱۵

دستکش در پمپ بنزین‌ها باید توزیع شود

خبرگزاری میزان- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه یکی از عوامل انتقال کروناویروس نازل‌های سوختگیری در جایگاه‌هاست، گفت: در پی اطلاعیه‌ای فوری دستورالعمل‌های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس به مالکان و متصدیان مجاری عرضه سوخت‌رسانی منطقه همدان ابلاغ شده است. تاریخ انتشار: 18:06 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۷۱۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در راستای پیشگیری از آلودگی شهروندان به کروناویروس، به خبرگزاری ایسنا گفت:

قویاً به مالکان مجاری عرضه سوخت تأکید شده تا ضمن حصول اطمینان از سلامت جسمی اپراتور‌های جایگاه و عدم ابتلا ایشان به کروناویروس، دستکش یکبار مصرف به تعداد کافی در کنار تمامی تلمبه‌ها و سکو‌ها در دسترس مشتریان و رانندگان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت عدم رعایت موارد فوق، مالکان و بهره برداران و اداره کنندگان جایگاه‌ها باید پاسخگوی ناظران بهداشتی و قضایی و مراجع ذیصلاح باشند.

اهمیت منابع انسانی سازمان‌ها در تحقق اهداف و نیل به توسعه پایدار بیش از هر زمان دیگری مهم جلوه کرده و از این رو نقش واحد‌هایی اعم از بهداشت ایمنی و محیط زیست و حراست در زمینه اطلاع‌رسانی در فضای حقیقی و مجازی بی‌بدیل و انکارناپذیر است.

تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده شامل محلول ضدعفونی سطوح و دست، الکل، ماسک، دست‌کش و لیوان یک‌بار مصرف و دستگاه تب سنج دیجیتال و توزیع آن با دربردارندگی تمامی کارکنان واحد‌های اداری و عملیاتی از جمله اقدامات منطقه بوده است.

بیشتر بخوانید: ۷۰ درصد مردم دنیا به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند

اسپری مواد ضدعفونی روی میزکار، دستگیره‌ها و سطوحی که بیشترین تماس افراد با آن‌ها صورت می‌گیرد، انجام تست حرارت سنج بدن افراد وارد شده به سازمان در مبادی ورودی ادارات و به ویژه انبار‌های نفت منطقه بخشی از اقداماتی است که برای حفظ سلامتی کارکنان و دیگر همشهریان بوده که با دقت درحال انجام است.

منبع:ایسنا
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کروناویروس بنزین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: توسعه فضای سبز در بافت فرسوده منطقه سه یکی از برنامه‌های سال 1403 است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال ۱۴۰۳ ساخت فضای سبز در بافت فرسوده است که عددی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان نیز به آن اختصاص داده‌شده و امسال زمینی را برای آن تملک خواهیم کرد.

وی به پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این پروژه سال‌های است به خاطر مخالفت‌های بخش‌های مختلف اجرایی نشده که نیاز است به آن پرداخته‌شده و اجرایی شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در مورد نورپردازی و زیباسازی خیابان امام خمینی (ره) نیز امسال پروژه‌ای را اجرا کرده و سیما و منظر این خیابان را ارتقا خواهیم داد.

روحانی وزیری هزینه نگهداری فضای سبز منطقه را عددی برابر ۶۰ میلیارد تومان محاسبه کرد و گفت: بخشی از هزینه نگهداری از فضای سبز منطقه مربوط به آبیاری و نگهداری و هرس فضای سبز بیمارستان‌ها است.

وی از کاشت ۱۵ هزار نهال در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه خبر داد و بیان کرد: همچنین آب‌نماها و بهسازی زمین‌های بازی بوستان ولایت نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه انجام‌شده است.

روحانی وزیری ادامه داد: همچنین کف سازی و پیاده‌روسازی بوستان بنیادی نیز انجام‌شده و اقدامات لازم برای خرید وسایل بازی و ست‌های ورزشی در بوستان بنیادی در حال پیگیری است.

کد خبر 750354

دیگر خبرها

  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است