Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:08:09 GMT

ارائه خدمات آنلاین سفر در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۹۱۶۷

ارائه خدمات آنلاین سفر در لرستان

عباس شرفی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بحران ویروس کرونا، به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس و باهدف کاهش مراجعات حضوری در محل های ارائه خدمات نظیر دفاتر پیشخوان، ادارات، انجمن ها بسیاری از خدمات حمل و نقل ازجمله تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان بار و مسافر به صورت غیرحضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

smartcard.rmto.ir انجام می شود.

وی افزود: تعداد سفر با اتوبوس ۲۰/۸۲درصد و تعداد مسافران این ناوگان ۴۳/۷۳درصد کاهش داشته است. وی ادامه داد: همچنین سفر با ناوگان مینی بوس استان ۳۹/۵۵درصد و تعداد مسافران این ناوگان۶۵/۷۸درصد کاهش داشته است.

شرفی بیان کرد: در حوزه سواری کرایه نیز شاهد کاهش ۲۵/۵۲ درصدی سفر و ۲۸/۳۴درصدی آمار مسافران نسبت به مدت مشابه در سال قبل هستیم.

وی اضافه کرد: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا، در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا مرکز مدیریت راه های کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا مرکز مدیریت راه های کشور لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا مرکز مدیریت راه های کشور لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته پس از اخذ حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان پر و مسلوب‌المنفعه شد.

احمد گودرزی حجم صرفه‌جویی ناشی از انسداد این تعداد چاه را معادل ۱۱.۷ میلیون مترمکعب برشمرد و افزود: از این تعداد، ۱۷۰ حلقه با حجم برداشت ۵.۲ میلیون مترمکعب در حوضه آبریز کرخه و ۸۷ حلقه با حجم برداشت ۶.۷ میلیون مترمکعب نیز در حوضه آبریز کارون بزرگ قرار داشتند.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان