Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر 13 ساله معلول توسط مادر بی رحم به طرز دردناکی کشته شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دادگاه ویسکانسین مادر 39 ساله ای را به جرم قتل و شکنجه دختر 13 ساله معلولش به 17 سال زندان محکوم کرد.

بر اساس گزارش پلیس محلی، متهم در سال 2017 در حالی دستگیر شد که همسایه ها با شکایت از بوی تعفن ادرار و مدفوع در خانه این زن با اداره پلیس تماس گرفته و شکایت کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که ماموران پلیس به خانه مذکور اعزام شدند با جسد دختر معلولی مواجه شدند که بدون پوشک در ادرار و مدفوع خود غرق بوده و از شدت گرسنگی و تشنگی جان باخته است.

در جریان مرگ دلخراش این دختر و شکایت همسایه ها پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مادر و پدر این دختر آغاز کرد و پس از مدتی تعقیب و گریز مادر بی رحم این کودک را شناسایی و دستگیر کرد.

در طی بازجویی که ماموران پلیس با متهم انجام دادند متوجه شدند که متهم دختر 13 ساله اش را به خاطر معلولیت و مسئولیتی که به خاطر اوضاع جسمانی او داشت مورد شکنجه قرار داد تا کم کم جانش را از دست بدهد .

پس از تکمیل نهایی پرونده و اعترافات مجرم دادگاه ویسکانسین مجرم را به زندان محکوم کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان جرم قتل شکنجه زندان پلیس اخبار حوادث ماموران پلیس مادر دختر عکس زن تنها کرونا کرونا ویروس فیلم عکس ویروس کرونا بیمارستان ویروس ایران تهران بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم

خودروی دولتی در اتوبان نیایش به‌ دلیل حرکت مخاطره‌آمیز نظیر لایی‌کشی و سرعت غیرمجاز با چندین خودرو شهروندان تصادف کرد و قبل از رسیدن ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از صحنه جرم متواری شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اسفند ماه سال 1402، مرد جوانی به مجتمع شماره 37 شورای حل اختلاف شهر تهران (امامزادگان عینعلی و زینعلی) رفت و هنگامی که مقابل مقام قضایی قرار گرفت، گفت: ساعت 22 شب پانزدهم اسفند ماه در اتوبان صدر در حال رانندگی بودم که ناگهان یک خودروی دنا به‌خاطر لایی‌کشی و حرکات مخاطره‌آمیز به  ماشین اسپورتیج سفیدرنگم برخورد کرد و راننده آن پس از اینکه متوجه شد مقصر حادثه بوده از صحنه جرم گریخت؛ از وقوع این حادثه فیلم دارم و می‌خواهم از راننده مقصر برای جبران خسارت شکایت کنم.

افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت در دادسرای ویژه کارکنان دولت، تحقیقات قضایی در رابطه با این پرونده آغاز و پس از شناسایی هویت پلاک ماشین دنا مشخص شد که خودروی موردنظر متعلق به یکی از ارگان‌های دولتی بوده و راننده آن در خارج از ساعت اداری بدون حکم ماًموریت وارد اتوبان نیایش شده و با ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز نظیر لایی‌کشی با خودروی اسپورتیج برخورد و قبل از رسیدن ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از  صحنه جرم فرار کرده است.

.

به گزارش تسنیم، با توجه به نظر کارشناسی پلیس راهور مبنی بر مقصر بودن راننده خودروی دولتی در این حادثه، پرونده برای رسیدگی دقیق‌تر و صدور قرار قانونی به مجتمع قضایی شهید صدر ارجاع داده شد؛ همچنین دلجویی بابت این تصادف از مالباخته نشده و راننده مقصر نیز تا به امروز خسارتی پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد