Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اداره کل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشریح برخی اقدامات بنیاد برای مقابله با ویروس کرونا به بیان توصیه‌هایی پزشکی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس پرداخت.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن اطلاعیه اداره کل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح ذیل است:
ورود ویروس کرونا به کشور در روزهای اخیر باعث مشکلاتی برای مردم شده است در این میان افراد دارای بیماری زمینه‌ای مثل افراد دارای ضعف سیستم ایمنی، بیماران ریوی و جانبازان شیمیایی از آسیب‌پذیری بیشتری برخوردارند و بهترین و اصلی‌ترین راه مبارزه با این ویروس پیشگیری است لذا تمرکز وزارت بهداشت و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران بر پیشگیری از ابتلا به بیماری قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رعایت نکات بهداشتی و حفاظتی فردی در ارتباط با دیگران، شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع در طول روز، خودداری از تماس دست با دهان و بینی و چشم و فاصله گرفتن از کسانی که علائم سرماخوردگی دارند مهم است و اجتناب از دست دادن و روبوسی با دیگران مورد تأکید و توجه است که این موارد به‌طور مکرر از طریق رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی توصیه می‌شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: توصیه‌های بهداشتی به تمام جانبازان و والدین شهدا به‌صورت پیامک‌های کوتاه ارسال‌شده است. همچنین با توجه به آسیب‌پذیری بیشتر جانبازان شیمیایی به‌خصوص موارد شدید و متوسط به‌صورت جداگانه، توصیه‌های بهداشتی از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال‌شده است. ازآنجایی‌که اصلی‌ترین راه مبارزه با این بیماری پیشگیری است به جانبازان شیمیایی متوسط و شدید از طریق پیامک و همچنین از طریق مدیران کل استان‌ها اطلاع‌رسانی شده است که تا زمان عادی شدن اوضاع، در صورت امکان از منزل خارج نشوند و از حضور در اجتماعات و میهمانی‌ها اجتناب کنند.
در پایان اداره کل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: در معاونت بهداشت و درمان کارگروه پیشگیری از ویروس کرونا تشکیل و تاکنون چند جلسه برگزارشده است. در خصوص پیشگیری از بیماری در سطح ادارات بنیاد، مراکز نگهداری و توان‌بخشی تابعه بنیاد و همچنین ایجاد شرایطی که مراجعات جانبازان به ادارات بنیاد به حداقل برسد تصمیمات لازم اتخاذشده است. با رعایت چند نکته بهداشتی ساده به‌خصوص عدم خروج غیرضروری از منزل و اجتناب از حضور در تجمعات، موارد ابتلا به حداقل می‌رسد و ان‌شاءالله جانبازان عزیز و همچنین مردم ایران با پیروزی از این شرایط حساس خارج می‌شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توصیه مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب

ایسنا/بوشهر رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر گفت: صاحبان صنایع استان جهت جذب دانشجویان بورسیه می‌توانند از طریق سامانه سیب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

محمدرضا صادقی افزود: صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی عنوان کرد : طبق این فراخوان کلیه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در کلیه مقاطع می‌توانند تا 30 اردیبهشت ماه 1403 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی بیان کرد: کلیه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه 1403 درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد